شناسهٔ خبر: 52215886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی خوزستان:

۵ هزار متر مربع از اراضی ملی متصرف شده در اهواز آزادسازی شد

اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از آزاد سازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی متصرف شده توسط زمین خواران به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با جرایم اقتصادی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف یک فقره تصرف غیر قانونی به متراژ پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان اهواز شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی مشخص شده که متهم بدون هیچ گونه مجوزی، اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده که پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه اراضی مذکور رفع تصرف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های تصرف شده را بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی یادآور شد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی برخورد قانونی می‌کند.

وی گفت: از همه درخواست می‌شود که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و غیر قانونی در حوزه جرایم اقتصادی در سرتاسر استان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما