شناسهٔ خبر: 52215758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

هندبال قهرمانی آسیا| فرناندز: مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا شکست خوردیم / این باخت آخر دنیا نیست

سرمربی تیم ملی هندبال ایران می‌گوید شکست مقابل بحرین انتهای دنیا نیست و امروز ملی‌پوشان مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا که در المپیک نیز حاضر بوده نتیجه را واگذار کردند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از شکست مقابل بحرین اظهار داشت: ابتدا به تیم بحرین تبریک می‌گویم. خیلی خوب بازی کردند در واقع از ما بهتر بازی کردند و پیروز شدند. ما جنگیدیم، ولی بحرینی‌ها از ما بهتر بودند و آن‌ها برنده شدند.

وی افزود: ما در نیمه‌دوم ترجیح دادیم دروازه‌بان‌مان را عوض کنیم و بحرین هم نشان داد که واقعا تیم خوب و شگفت‌انگیزی اس، ت تیمی که در المپیک توکیو ۲۰۲۰ هم حضور داشته و امروز هم نشان داد که تیم خوبی است. این تیم مقابل تیم‌های بزرگی بازی کرده است و واقعا تیمی قوی است. وقتی به آن‌ها فرصت دادیم که بر ما مسلط شوند، آن‌ها شیرازه تیم ما را شکستند.

فرناندز ادامه داد: از این مسابقه خوشحال نیستم، چون ما شکست خوردیم و ممکن است بعضی موقع‌ها شکست بخورید، چون تیم مقابل از شما بهتر است، مانند شرایطی که امروز اتفاق افتاد. در هندبال هم برد و هم باخت داریم، امروز بحرین خیلی خوب بود و کار را تمام کرد. من نمی‌خواهم بگویم که در این بخش و در آن بخش مشکل داریم، اما در نهایت این بحرین بود که نشان داد امروز می‌تواند ایران را ببرد. سرمربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه شکست مقابل بحرین اتفاق بسیار بزرگی نیست، گفت: شکست مقابل بحرین آخر دنیا نیست، من از عملکرد تیم ناراضی هستم، ولی نباید فراموش کنیم که این تیم توانست سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را بدست بیاورد.

وی افزود: تیم ما توانایی آن را داشت بازی بهتری را ارائه دهد، اما نباید فراموش کرد این تیم در مرحله نیمه‌نهایی حضور یافته است و کار بزرگی انجام داده است. من مسئولیت شکست را بر عهده می‌گیرم، اما تیمی که مقابل ما بود یکی از بهترین تیم‌های آسیا و جهان بود.

فرناندز با بیان اینکه ملی‌پوشان ایران پنج بازی متوالی را در رقابت‌های قهرمانی آسیا با پیروزی پشت سر گذاشتند، گفت: همه باید به تیم ملی هندبال ایران احترام بگذارند. این تیم پنج بازی متوالی را پیروز شد و عملکرد بسیار خوبی را در مسابقات داشت. کار ما هنوز ادامه دارد و برای کسب سکو تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما