شناسهٔ خبر: 52215523 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد:

ایرادات طرح رتبه‌بندی معلمان برطرف شد/ مجلس در انتظار نامه دولت است

کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس در رابطه با زمان به صحن آمدن مجدد طرح رتبه‌بندی معلمان، بیان کرد: به منظور تأمین نظر شورای محترم نگهبان ایرادات نگارشی موجود در طرح در کمیسیون برطرف شده است و اکنون منتظر ارسال نامه مکتوب اعلام موافقت دولت با اجرای این طرح هستیم تا طرح به صحن آمده و پس از اصلاح باردیگر به شورای نگهبان ارسال شود.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ عضو هیئت رئیسه مجلس، گفت: ایراد شورای نگهبان ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی و موضوع بار مالی برای دولت بوده است

علی کریمی فیروزجایی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره بازگشت طرح رتبه‌بندی معلمان از شورای نگهبان به مجلس گفت: ایراد شورای نگهبان ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی و موضوع بار مالی برای دولت بوده است؛ همچنین ایرادات دیگری در حوزه ویرایش نگارشی به طرح وارد داشت.

وی در رابطه با موافقت دولت با این طرح در صحن علنی و چرایی رد طرح توسط شورای نگهبان عنوان کرد: شورای نگهبان معتقد است که اعلام موافقت دولت به صورت شفاهی بوده است و شورای نگهبان معتقد است که این موافقت باید به صورت مکتوب اعلام شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در رابطه با زمان به صحن آمدن مجدد این طرح، بیان کرد: به منظور تأمین نظر شورای محترم نگهبان ایرادات نگارشی موجود در طرح در کمیسیون برطرف شده است و اکنون منتظر ارسال نامه مکتوب اعلام موافقت دولت با اجرای این طرح هستیم تا طرح به صحن آمده و پس از اصلاح باردیگر به شورای نگهبان ارسال شود./ ایلنا

نظر شما