شناسهٔ خبر: 52213972 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انصارالله یمن:

امارات به جای گدایی آمریکا از جنگ یمن خارج شود

سخنگوی جنبش انصارالله یمن از امارات خواست به جای گدایی کردن امنیت خود از آمریکا، به حملات خود به صنعاء پایان دهد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان – محمد عبدالسلام در توئیتر خود نوشت: امارات یک کشورک است که قادر به تأمین امنیت خود نبوده و از این موضوع رنج می‌برد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در ادامه نوشت: امارات اگر به طور واقعی از باتلاق یمن خارج شود، دیگر نیازی به حمایت آمریکا ندارد، اما در صورت ادامه یافتن حملاتش به یمن، هیچ حمایتی نخواهد دید و امنیتی نیز نخواهد داشت.

لانا زکی نصیبه، نماینده دائم امارات در سازمان ملل در گفتگو با خبرگزاری سی‌ان‌ان گفت برای رهگیری موشک‌های انصارالله به حمایت بیشتر آمریکا نیاز داریم.

 رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا پیشتر موضع امارات در قبال یمن را اشتباه اعلام کرده و گفته بود که امارات بدون دلیل و آشکارا در یمن دخالت دارد و باید تبعات آن را نیز بپذیرد.

سرلشکر علی المشکی، معاون رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح یمن نیز امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که عملیات طوفان یمن ۲ نشان داد که نیرو‌های مسلح یمن، سلاح‌هایی پیشرفته و نیرو‌های قوی و دارای بانکی از مناطق حساس عربستان و امارات است و آن‌ها را زیر ذره بین دارند.

در پی آغاز عملیات «طوفان یمن ۲» و هدف قرار گرفته شدن ابوظبی و دبی در امارات، سفارت و کنسولگری آمریکا در امارات به شهروندان خود در این کشور هشدار داد حداکثر سطح هوشیاری و آگاهی امنیتی را حفظ و رعایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما