شناسهٔ خبر: 52205136 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

گزارشگر اعزامی رادیو ورزش به صورت زنده از وضعیت بانوان فوتبالیست کشور خبر می‌دهد

برنامه «باشگاه بانوان» امروز با فرنوش جعفری گزارشگر اعزامی رادیو ورزش به جام ملت‌های آسیا از شرایط تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سومین دیدار تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر چین تایپه در جام ملت‌های آسیا 2022، امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه دی وای پاتیل شهر ناوی مومبای برگزار می‌شود.

فرنوش جعفری گزارشگر اعزامی رادیو ورزش روی خط برنامه امروز «باشگاه بانوان» آمده و از شرایط کنونی تیم ملی مطالبی را عنوان می‌کند. 

تیم ملی فوتسال زنان ایران هم توانست چهارمین مسابقه خود در تورنمنت کافا 2022 را هم با موفقیت پشت سر بگذارد. فروزان سلیمانی سرمربی این تیم از دیگر میهمانان برنامه امروز است که در خصوص این رقابت‌ها صحبت می‌کند.

معصومه کیانی در گزارش خود با مشکات الزهرا صفی گفتگو می‌کند. صفی اولین و تنها نماینده تنیس ایران در تاریخ گرنداسلم است که با کسب یک پیروزی و ۲ شکست به کار خو‌د در بخش جوانان گرنداسلم استرالیا پایان داد.

همچنین پرنیان مددی در بخش‌ دیگری از برنامه، صفحات و شبکه‌های اجتماعی بانوان ورزشکار را بررسی می‌کند.

برنامه «باشگاه بانوان» کاری از گروه تفریحات و سرگرمی رادیو ورزش به تهیه کنندگی رقیه آقازاده، گویندگی زهرا محمودوند، گزارشگری معصومه کیانی و پرنیان مددی امروز ۶ بهمن ماه از ساعت ۱۱:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

نظر شما