شناسهٔ خبر: 52203287 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

پیام تسلیت سرپرست نهاد به مناسبت درگذشت حاج محمود عاطفی

مهدی رمضانی سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پیامی درگذشت حاج محمود عاطفی (رحمه الله علیه) را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، متن پیام تسلیت سرپرست نهاد به شرح زیر است:
 

انّا للّه و انّا الیه راجعون

لَا یَسْتَوِی الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُولِی الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقَاعِدِینَ دَرَجَةً وَکُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الْحُسْنَیٰ وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَی الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا

مرگ تلنگری است برای مرور انسان ها و این مرور در مورد برادر بسیجی حاج محمود عاطفی، جز خیر و نیکی تداعی نمی‌کند.

حاج محمود عاطفی در زمرة بزرگ انسان‌های سعادتمندی بودند که با بصیرت و درایت، طریق متعالی خدمت به مردم و آینده‌سازان ایران اسلامی را برگزیدند. بی‌تردید فقدان آن بزرگوار برای ما خسران و برای ایشان، گشایش درهای رحمت خداوند متعال و همجواری با یاران شهیدش خواهد بود.

آن عزیز سفر کرده، مدیری جهادی، خلاق، با اخلاص و خوشفکر بودند که با زیور ادب، اخلاق و انسانیت، در تعاملی بسیار مثبت و سازنده با جوانان، موفق شدند در مدت زمان کوتاهی با تحولاتی چشمگیر، هر سنگر خدمتش را به الگویی ممتاز مبدل سازد.

رنج جراحات دوران دفاع مقدس او را از خدمت به خلق و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی باز نداشت. اینجانب، درگذشت ایشان را به جبهه فرهنگی انقلاب، همکاران و دوستان عزیز ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان صدا و سیما و خانواده محترم و معززشان تسلیت می گویم و آمرزش و علو درجات آن فقید شریف و صبر جزیل بازماندگان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

رحمت و رضوان الهی بر او باد.

مهدی رمضانی

سرپرست نهاد

نظر شما