شناسهٔ خبر: 52197871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیش از ۱۰۰۰ برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان بوشهر تدوین شد+فیلم

گروه استان‌ها - رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام‌الله دهه فجر بیش از یک هزار برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی و سیاسی در استان بوشهر طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: امسال مراسم ایام‌الله دهه فجر با شعار محوری جشن ملی 1400 با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه است تصریح کرد: برنامه‌ریزی به شکلی است که انتهای مراسم راهپیمایی به نماز جمعه‌ها در همه شهرهای استان بوشهر ختم می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به برگزاری راهپیمایی در شهرها و روستاها خاطر نشان کرد: شرایط کرونایی در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن مورد توجه قرار دارد و اگر وضعیت قرمز باشد راهپیمایی به‌صورت تجمع محدود و در رنگ‌بندی‌های دیگر به‌صورت راهپیمایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

جمالی با اشاره به تشکیل 22 کمیته فعال در برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر افزود: پیش‌بینی می‌شود بیش از یک هزار برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، علمی، ورزشی، عمرانی و دیگر بخش‌ها در شهرها و روستاها برگزار شود.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهمترین برنامه‌ها دانست و افزود: ان‌شاءالله بتوانیم با استفاده از روش‌های مختلف برپایی نمایشگاه‌ها، سخنرانی‌ها، پاسخ به شبهات، معرفی کتاب، مسابقات در حوزه‌های گوناگون دستاوردهای انقلاب به جامعه هدف معرفی شود.

 

 

انتهای پیام/190/ی

نظر شما