شناسهٔ خبر: 52197461 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اقدامی شایسته در تبریز/ اهدای جهیزیه به جای ارسال دسته گل تب...

اقتصاد ایران: پنج گروه صنعتی در تبریز در اقدامی شایسته و فرهنگ ساز، به جای ارسال دسته گل و بنر برای تبریک انتصاب رئیس سازمان صنعت و معدن آذربایجان شرقی، هزینه آن را به اهدای جهیزیه نوعروسان و آزادی زندانیان اختصاص دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابتدای هفته جاری بود که مراسم تکریم و تودیع رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با حضور مقامات ملی و استانی در تبریز برگزار شد.

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن و همزمان با انتصاب صابر پرنیان به سمت ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در اقدامی خیرخواهانه به همت پنج واحد صنعتی استان، مقدمات پرداخت بخشی از بدهی‌های سه زندانی غیرعمد و تهیه چهار فقره جهیزیه جهت اهداء به نیازمندان فراهم شد.

 با توجه به اطلاع رسانی‌های قبلی مبنی بر قدردانی از ابراز لطف مدیران سازمان‌ها، شرکت‌ها، تشکل‌ها، انجمن‌ها، مسئولان بخش‌های دولتی و خصوصی و فعالان تجاری و اقتصادی و درخواست صابر پرنیان رئیس سازمان صمت استان در خصوص عدم ارسال تاج گل، چاپ و انتشارهرگونه تبریک در قالب بنر، استند، نامه و یا آگهی در نشریات به مناسبت انتصاب وی به این سمت، تعدادی از واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی هزینه‌های تبریک انتصاب را از طریق هماهنگی با انجمن‌های مرتبط با خیران و همچنین ستاد دیه استان به انجام اقدامات خیرخواهانه اختصاص دادند.

بدون شک ترویج اقدامات شایسته ای از این دست نه تنها از حجم بالایی از تشریفات و هزینه‌های نابجای مرسوم و معمول در چنین مراسم و انتصاباتی می کاهد، بلکه حرکتی فرهنگی و الگوساز برای هزینه کرد بجا و درست هزینه های هنگفتی است که تنها صرف ارسال دسته گل و بنرهای تبریک و شادباش انتصاب مدیران ادارات و سازمان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۴

برچسب‌ها:

نظر شما