شناسهٔ خبر: 52193797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

آرائوخو اولین پیشنهاد تمدید را رد کرد

صاحب‌خبر -
 رونالد آرائوخو سه فصل پیش بود که توانست وارد فهرست تیم اول بارسلونا شود. فصل گذشته او از ابتدای فصل جزو بازیکنان تیم اول باشگاه لقب گرفت و بازی های خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه ای فصل جاری بدون شک بهترین مدافع تیمش بوده و در عین جوانی توانسته جایگاه ثابتی در تیم به دست بیاورد.
 

  
هفته پیش بود که ادعا شد رئال مادرید به آرائوخو پیشنهاد داده و از وی خواسته تا قراردادش را تمدید نکند. قراردادی که یک سال و نیم دیگر به اتمام می رسد و رئال منتظر او خواهد ماند.
رسانه های کاتالونیا معتقدند که آرائوخو بارسا را در اولویت قرار داده ولی حاضر نیست به هر قیمتی تمدید کند. در واقع بارسلونا باید شروط درخواستی او را اجرا کند تا قرارداد به مدتی طولانی تمدید شود.
نکته جالب اما دریافتی بسیار اندک ستاره اروگوئه ای در بارسلوناست تا مشخص شود چرا او به هر قیمتی حاضر به تمدید نیست.
 

 
طبق ادعای اسپورت، آرائوخو در بارسلونا سالی 900 هزار یورو دستمزد دریافت می کند که در فوتبال کنونی مبلغ ناچیزی به شمار می رود. به خصوص برای بازیکنی که 35 میلیون یورو ارزش دارد.
طبق ادعای مارکا، آرائوخو اولین پیشنهاد بارسلونا جهت تمدید قرارداد را رد کرده است.
صحبت میان مدیربرنامه‌های بازیکن اروگوئه‌ای و باشگاه کاتالانی هفته گذشت صورت گرفت، اما رقم پیشنهادی بارسلونا برای نماینده‌ی رونالدو آرائوخو راضی‌کننده نبود.
همچنین، خبرهایی از لیگ برتر انگلستان به گوش می‌رسد، که چلسی و منچستریونایتد شرایط مدافع بارسلونا را زیر نظر دارند که این موضوع می‌تواند زنگ خطری جدی برای بلوگرانا باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما