شناسهٔ خبر: 52193603 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

15 نکته‌ی جدید از Red Dead Redemption 2 که در یک سال گذشته کشف شده‌اند

آرش بوالحسنی

صاحب‌خبر -

شاهکار راکستار گیمز (Rockstar Games) یعنی بازی Red Dead Redemption 2 اولین بار در اکتبر 2018 و برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. داستان و روایت عالی، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و توجه فوق‌العاده به جزئیات باعث شد تا این بازی با تحسین زیادی مواجه شود. در واقع به خاطر همین توجه فوق‌العاده به جزئیات است که طرفداران تا به امروز در حال کشف نکات جدید از این بازی هستند. در این مقاله قصد داریم به 15 نکته‌ی جدید از بازی Red Dead Redemption 2 که در یک سال گذشته کشف شده‌اند بپردازیم. شاید این دلیل خوبی برای بازگشت به بازی باشد.

میوه فروشی Alexander Butler

جمع‌آوری پوست حیوانات و فروختن آن‌ها راه خوبی برای کسب درآمد در Red Dead Redemption 2 است. خریداران این پوست‌ها در مکان‌های زیادی یافت می‌شوند، اما Saint Denis، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای بازی، برای کسب و کار و تجارت ایده‌آل است. با این حال شاید جالب باشد بدانید که در بازار Saint Denis، یک میوه فروش هم وجود دارد. میوه فروشی Alexander Butler به شما میوه و غذا می‌فروشد. اگر به این میوه فروشی نزدیک شوید، او به شما سلام هم می‌کند.

راندن قایق بخار

Red Dead Redemption 2

در سرتاسر جهان Red Dead Redemption 2، ممکن است با قایق‌های بخار متعددی مواجه شده باشید. شاید حتی دلتان خواسته تا یکی از این قایق‌ها را برانید. خب باید گفت که این کار کاملا شدنی است. در منطقه‌ی خارج از Braithwaite Manor، یک قایق بخار وجود دارد که معمولا کنار جزایر کوچک‌تر دیده می‌شود. قدم اول این است که با استفاده از یک قایق پارویی خود را به این قایق برسانید. سپس از شر ملوان آن خلاص شوید و قایق را برای خود تصاحب کنید. شما حالا صاحب یک قایق بخار در غرب وحشی هستید!

غذا خوردن NPCها

پیش از این گفته شده بود که NPCهای Red Dead Redemption 2 برنامه‌ی روزانه‌ی خاص خود را دارند. با این حساب تماشای یک NPC در حال غذا خوردن چندان دور از انتظار نیست. با این حال جزئیات غذا خوردن برخی از این NPCها واقعا بی‌نظیر است. برخی از آن‌ها پس از تکه کردن غذای خود یک گاز از آن می‌زنند، سپس چاقو را پایین می‌گذارند تا با استفاده از چنگال سبزیجات خود را بخورند. پس از آن دوباره شاهد برداشتن چاقو توسط آن‌ها و تکه کردن غذا هستیم. این در حالی است که خود Arthur خیلی ساده‌تر غذای خود را می‌خورد.

ماهی‌ها و آبشارها

کاربری به نام Caterpill420 در Reddit کشف جالبی کرده است. این طور که به نظر می‌رسد در کنار برخی آبشارها می‌توان جسد ماهی‌های مرده را کشف کرد. این به خاطر عدم توانایی برخی از ماهی‌ها در راندن موج یک آبشار است. آن‌ها در نتیجه در گل گرفتار می‌شوند. البته که نمی‌توان با قاطعیت گفت ماهی‌ها در جهان Red Dead Redemption 2 واقعا از آبشارها برای جابه‌جایی استفاده می‌کنند. با این حال یک بازی ویدیویی تلاش دارد تا توهم یک جهان واقعی را خلق کند. به علاوه این راه آسان‌تری برای گرفتن ماهی است.

سگ کنار پنجره

احتمالا در Rhodes متوجه یک سگ بیرون General Store شده‌اید. این سگ پنجه‌ی جلویی خود را به سمت پنجره‌ای گرفته است. انگار که از آن پنجره چیزی می‌خواهد. این طور که معلوم شده، این فروشگاه سوسیس‌های خود را در پشت همان پنجره آویزان کرده است. نکته‌ی جالب دیگر این است که اگر سگی در شب‌هنگام شروع به پارس کردن کند، یک NPC با عصبانیت بر سر او داد می‌زند.

ورود غیرقانونی

با وجود تمام NPCها، شهرها و جزئیات واقع‌گرایانه، برخی از ساختمان‌ها در بازی صرفا تزئینی هستند. حتی با شکستن پنجره‌ها هم توانایی ورود به این ساختمان‌ها را ندارید. با این حال برخی از ساختمان‌های به ظاهر قفل شده، به شما اجازه‌ی این کار را می‌دهند. برای مثال با شکستن پنجره‌ی خانه‌ی شهردار Saint Denis می‌توانید به آن وارد شوید. جالب این است که می‌توانید از در اصلی برای خروج استفاده کنید. با این حال تمام ساختمان‌ها این‌گونه نیستند. پس بهتر است وقت خود را با شکستن تمام پنجره‌های بازی تلف نکنید.

برای Chelonia

اعضای فرقه‌ی Chelonia در بخش Epilogue بازی خود را از تپه‌ی Cumberland Forest به پایین پرت می‌کنند. با این حال اولین بار به عنوان Arthur به سراغ این فرقه می‌روید. جایی که باید Jamie را مجاب کنید تا این فرقه را ترک کند. با این حال قبل از پا به فرار گذاشتن Jamie، می‌توانید به یکی از اعضای فرقه شلیک کنید. در این صورت سایر اعضای فرقه هم به طرز جالبی خودشان را به پایین تپه پرتاب می‌کنند. رویدادی که کاملا شبیه به Epilogue است.

خارش خرس

حیوانات زیادی در حیات وحش Red Dead Redemption 2 توانایی کشتن Arthur را دارند. خرس‌ها، پلنگ‌ها و تمساح‌ها بخشی از موجودات خطرناکی هستند که می‌توانید با آن‌ها مواجه شوید. با این حال همانند NPCهای انسان، حیوانات هم رفتارها و جزئیات خاص خود را دارند. برای مثال کاربر RDOGuides در Reddit متوجه نکته‌ی جالبی شده است. اگر به مدت کافی یک خرس را زیر نظر داشته باشید، او از یک درخت برای خاراندن خود استفاده خواهد کرد.

Maxim Gun

سرک کشیدن اطراف کمپ گروه Van der Linde می‌تواند اطلاعات جالبی را برملا کند. حتی اگر این اطلاعات روی گیم‌پلی تاثیری نداشته باشند. در پشت چادر Arthur می‌توانید قطعه‌های یک Maxim Gun را پیدا کنید. Maxim Gun همان تیرباری است که دشمنان را تکه‌تکه می‌کند. در این نقطه از داستان قادر به استفاده از این سلاح نیستید. در ماموریت Our Best Selves است که Arthur از این سلاح برای دفاع از خود در مقابل دار و دسته‌ی Pinkerton استفاده می‌کند.

کمک به برده‌ها

در ماموریت Help a Brother Out، از Arthur درخواست می‌شود تا یک مغازه در Saint Denis را زیر نظر بگیرد. در نهایت مشخص می‌شود که این مغازه در واقع مشغول قاچاق انسانی است. Arthur دو برده‌ی گیر افتاده در مغازه را نجات می‌دهد. با این حال می‌توانید پس از نجات این برده‌ها به سراغ صندوق‌دار بروید و پول صندوق مغازه را خالی کنید. در این صورت Arthur پول به دست آمده را روی میز گذاشته و برده‌ها را مجاب می‌کند تا آن را بردارند.

انتهای رنگین‌کمان

به هنگام صحبت با Tilly که مشغول تماشای یک رنگین‌کمان است، Arthur به شوخی می‌گوید که یک دیگ پر از طلا در انتهای این رنگین‌کمان وجود دارد. جالب است بدانید که اگر انتهای رنگین‌کمان را دنبال کنید به شهر متروکه‌ی Limpany خواهید رسید. در صندوقی که در دفتر کلانتر این شهر واقع شده، قادر خواهید بود تا یک شمش طلا را پیدا کنید. این دقیقا دیگی پر از طلا نیست، اما باز هم توجه به جزئیات بالای بازی را نشان می‌دهد.

نیازی به نقاب نیست

تغییر لباس‌های Arthur در لحظه‌ی درست می‌تواند به نتایج جالبی منجر شود. مثلا در صورت عوض کردن کلاه در وسط نبرد Dutch شما را ملامت خواهد کرد. یکی دیگر از اتفاقات جالب وقتی می‌افتد که در کنار Rains Falls هستید. در این هنگام در صورت گذاشتن نقاب، Rains Falls به شما می‌گوید که در حیات وحش نیازی به پوشاندن چهره نیست. Arthur در پاسخ به او می‌گوید که هرگز نمی‌توان زیادی مطمئن بود و افراد زیادی در حال حاضر به دنبال او هستند.

ماهی مرده

به هنگام ماهی گیری، Arthur معمولا ماهی‌ها را بررسی می‌کند. علاوه بر کسب اطلاعات جالب در مورد ماهی، شما این انتخاب را دارید که ماهی را نگه دارید یا او را به آب بازگردانید. با این حال اگر زیادی این انتخاب را طول دهید، ماهی در دستان Arthur خواهد مرد. در این حالت باز هم گزینه‌ی بازگرداندن ماهی به آب را دارید. البته این ماهی دیگر مرده است. جالب است بدانید که Arthur به هنگام انداختن ماهی به آب به این اتفاق واکنش نشان خواهد داد.

پلاک جمع‌آوری کمک‌های مالی

در طول داستان اصلی، Arthur می‌تواند به جمع‌آوری اعانه برای گسترش Quincy Harris Memorial Hall در Saint Denis کمک کند. 20 دلار پول خیلی زیادی نیست و با اهدای این پول به خیریه مقدار کمی Honor مثبت هم دریافت خواهید کرد. در صورت انجام این کار می‌توانید در Epilogue و به عنوان John به این محل بازگردید و نام Arthur را در پلاک خیرین مشاهده کنید.

پازل مجسمه‌ها

اگر پیش از این به سراغ حل پازل‌های بازی رفته باشید، شاید این یکی چندان غافلگیرکننده نباشد. با این حال برخی بی‌خبر وارد غاری در قسمت شرقی Donner Falls می‌شوند. در این غار مرموز مجسمه‌های عجیب و غریبی یافت می‌شود. این مجسمه‌ها در واقع به یک پازل مربوط می‌شوند. در صورت حل این پازل سه شمش طلا دریافت خواهید کرد.

Sett shadow Ali Hassan nejad مرد ریش دار نامرئی

نظر شما