شناسهٔ خبر: 52181197 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برای جشن تولد هم تیمی سابق:

بازگشت لیونل مسی به بارسلونا! (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، پس از ترک بارسلونا در تابستان، بار دیگر به این شهر بازگشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مسی در تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از بارسلونا جدا شده و به پاری سن ژرمن رفت تا به سال‌ها حضور خاطره‌انگیزش در این شهر و باشگاه خاتمه دهد.

با این حال این بازیکن آرژانتینی شب گذشته بار دیگر به پایتخت کاتالونیا برگشته تا دیداری با هم تیمی‌های سابق و دوستان نزدیکش داشته باشد.

تصاویری از حضور مسی در شهر بارسلونا منتشر شده و گفته می‌شود این بازیکن در وقفه دیدارهای ملی و در حالی که به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت نشده به این شهر رفته تا تولد ژاوی را در کنار سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا جشن بگیرد.

ژاوی که حالا روی نیمکت بارسا نشسته و هدایت این تیم را برعهده دارد روز سه‌شنبه 25 ژانویه 42 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد و این جشن را با حضور مسی برگزار کرده که یکی از دوستان نزدیکش در دوران بازی در نوکمپ به حساب می‌آمد.

 

 

این در حالی است که مارکا مدعی شده که حضور ژاوی در این رستوران برای صرف شام کاملا اتفاقی بوده و تصمیمی برای برگزاری جشن تولد و همراهی مسی در این مراسم نداشته اما در هر حال با سه هم تیمی سابق خود که حالا دو نفر از آنها شاگردانش هستند در رستورانی ژاپنی در قسمت بالانشین شهر بارسلونا دیدار کرده است.

گفته می‌شود که بوسکتس و آلبا به همراه همسرانشان در این مراسم شام حضور پیدا کرده بودند و په‌په کاستا، یکی از کارمندان سابق باشگاه بارسا، نیز برای صرف شام به این رستوران آمده بود. 

مسی در هفته‌های اخیر و پس از ابتلا به ویروس کرونا در جریان تعطیلات سال نوی میلادی و کریسمس نتوانسته بود پی اس جی را در دیدارهایش همراهی کند اما در جریان پیروزی 0-4 روز یکشنبه برابر رنس به میدان رفت و پاس گل مارکو وراتی را نیز ارسال کرد.

حضور این ملی‌پوش آرژانتینی در بارسلونا شایعات زیادی را به همراه داشته و بسیاری مدعی شده بودند که با توجه به عدم موفقیت او در پاری سن ژرمن و حضور ژاوی روی نیمکت بارسا، این احتمال وجود دارد که او بار دیگر به این باشگاه برگردد.

 

 

هرچند با توجه به قرارداد مسی با پی اس جی و البته شرایط مالی باشگاه بارسلونا چنین اتفاقی بسیار دور از ذهن به نظر می‌رسد.

با این حال بازگشت این فوق ستاره آرژانتینی به شهر بارسلونا که امسال موفق شد هفتمین توپ طلای خود را نیز دریافت کند هیاهوی بسیاری به همراه داشت و باعث شد که بسیاری از خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی در اطراف او تجمع کرده و سوال‌های متفاوتی را از او بپرسند که مسی به هیچ یک از این سوالات پاسخی نداده و پس از امضای پیراهن یکی از هواداران بارسا سعی کرد هرچه سریع‌تر از دسترس آنها خارج شود.

نظر شما