شناسهٔ خبر: 52169462 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس امنیتی سوریه:

حمله به ارتش عراق در چارچوب توطئه های ضد عراقی آمریکا است

«سعید فارس السعید» یک کارشناس امنیتی سوری امروز دوشنبه اعلام کرد که هدف قرار دادن ارتش عراق در چارچوب توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه دمشق و بغداد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، «سعید فارس السعید» یک کارشناس امنیتی سوری امروز دوشنبه اظهار داشت که حمایت مجدد از تکفیریهای داعش، واکنش‌های مقاومت مردمی را در عراق و سوریه علیه مواضع، منافع و پایگاه‌های آمریکا در منطقه درپی خواهد داشت.

السعید با بیان اینکه سازمان اطلاعات آمریکا و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به «موساد» با آتشی بازی می‌کنند که دامن گیر خودشان خواهد شد، اعلام کرد که تمام محافل و افکار عمومی به خوبی می‌دانند که گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته آمریکا و رژیم صهیونیستی است و تا کنون چندین مسئول آمریکایی به این امر اذعان کرده اند.

این کارشناس امنیتی افزود: اطلاعات موثق ما حاکی از آن است که پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه مخفیگاه، محل آموزش و حمایت کننده تکفیریهای داعش و احزاب جدایی طلب کُرد در عراق، سوریه و ترکیه است.

وی با بیان اینکه نمایش اخیری که سرویس اطلاعات آمریکا و «موساد» با حمایت شبه نظامیان جدایی طلب کُرد برای حمایت از آتچه به زعم خود نخبگان داعش اعلام می‌کنند، فقط احیای این گروه تروریستی برای هدف قراردادن ارتش عراق و امنیت ملی سوریه و همچنین در خدمت پروژه‌های آمریکایی- اسرائیلی در عراق و سوریه است.

نظر شما