شناسهٔ خبر: 52167326 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مهاجم میلان به پرداخت غرامت ۱۶.۵ میلیون یورویی محکوم شد

ستاره خط حمله تیم فوتبال میلان به پرداخت غرامتی سنگین به یکی از تیم‌های سابق دوران بازیگری‌اش محکوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه رکورد پرتغال از محکوم شدن رافائل لیائو به پرداخت غرامت 16.5 میلیون یورویی به باشگاه سابقش، اسپورتینگ لیسبون خبر داد. دلیل این حکم فسخ یک‌طرفه قرارداد بازیکن با تیم پرتغالی در سال 2018 بوده است.

لیائو در نتیجه حمله هواداران عصبانی اسپورتینگ لیسبون به او و سایر بازیکنان تیم به دلیل نارضایتی آنها بابت از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، مانند بسیاری از هم‌تیمی‌های خود در پایان فصل 18-2017 تصمیم به فسخ قراردادش گرفت. آن زمان اعلام شد که قرارداد او با موافقت باشگاه فسخ شده است اما ظاهراً این موضوع واقعیت نداشته و بازیکن به صورت یک‌طرفه تصمیم گرفته که دیگر برای سبزوسفیدپوشان لیسبون بازی نکند. به همین دلیل هم مسئولان اسپورتینگ لیسبون از لیائو شکایت کردند.

لیائو پس از فسخ قراردادش با اسپورتینگ لیسبون، به لیل پیوست و یک سال بعد با قراردادی 23 میلیون یورویی راهی میلان شد.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون در ابتدا کل 40 میلیون یوروی مندرج در قراردادش با لیائو به عنوان فسخ قرارداد را مطالبه کرده بود اما دادگاه با 16.5 میلیون یوروی آن موافقت کرد و اکنون کمیته استیناف نیز همین رقم را تأیید کرده است. باشگاه میلان در این پرونده هیچ نقشی ندارد اما لیائو می‌تواند نسبت به حکم کمیته استیناف از دیوان عالی پرتغال فرجام خواهی کند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما