شناسهٔ خبر: 52163493 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

هفته شانزدهم لیگ برتر با 4 بازی ادامه پیدا کرد

توقف آلومینیوم، پیروزی پیکان و نفت

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی/ هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، دیروز با برگزاری 4 مسابقه از ساعت 15 پیگیری شد که طی آن، ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر 1-0 مغلوب میهمانش صنعت نفت شد تا ناکامی شاگردان مهدی تارتار ادامه داشته باشد. در این بازی، طالب ریکانی(13) برای آبادانی‌ها گلزنی کرد تا سومین برد پیاپی شاگردان علیرضا منصوریان به دست بیاید. سرمربی نفت پس از این بازی گفت: «این پیروزی برای ما حیاتی بود ولی می‌دانستیم تیم‌های تارتار سخت‌بباز هستند.» آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، برابر پدیده با تساوی 2–2 متوقف شد. در این مسابقه، امیر نوری (48) و امید سینک (83 - پنالتی) برای شاگردان رسول خطیبی گلزنی کردند و میلاد کمندانی (50) و محمدرضا فلاحیان(91) برای شاگردان داوود سیدعباسی گل زدند. خطیبی در پایان این بازی با انتقاد از عملکرد بازیکنانش گفت: «چند نفر از بازیکنان ما با غرور بازی کردند. یعنی در واقع تیم ما نصف شده بود.»
نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر 2-1 بازی را به پیکان واگذار کرد تا محمود فکری کارش را با شکست در این تیم آغاز کند. در این بازی، غلامرضا ثابت ایمانی (23) و مجتبی حقدوست (25) برای شاگردان مجتبی حسینی گلزنی کردند و امیر روستایی (46) برای مسجد سلیمانی‌ها گل زد. روستایی که سابقه بازی در پیکان را دارد، پس از به ثمر رساندن گل علامت هیس نشان داد اما بدون خوشحالی توپ را برداشت و در وسط زمین قرار داد.بازی تراکتور و گل گهر هم در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز با تساوی بدون گل به پایان رسید. امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر پس از این بازی گفت: «تراکتور لیاقت برد را داشت. بدن ما پر از ترکش شده است!» زوانمیر سولدو سرمربی تراکتور هم با بیان اینکه قدم اول برای تیمش در نیم فصل دوم باز شدن پنجره است، درباره خودش عنوان کرد: «باشگاه تصمیم می‌گیرد با من کار کند یا نه.»
بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر، امروز با برگزاری یک مسابقه دیگر ادامه می‌یابد که طی آن فجرسپاسی از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه شیراز، میزبان نساجی است. شاگردان علی اصغر کلانتری در شرایطی در این مسابقه به میدان می‌روند که در 10 بازی اخیرشان رنگ پیروزی را ندیده‌اند تا با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار داشته باشند. در مقابل، شاگردان ساکت الهامی 8 بازی است که باختی نداشته‌اند و با 20 امتیاز رتبه دهم را به خود اختصاص داده‌اند.


نظر شما