شناسهٔ خبر: 52159448 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

راموس: از نظر ذهنی خوب هستم/ از اینکه 90 دقیقه بازی کردم خوشحالم

رکنا ورزشی: سرخیو راموس تاکید کرد از اینکه نخستین گل خود را در لباس پیراهن جدیدش به ثمر رسانده بسیار خوشحال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا ورزشی، پرونده هفته بیست‌ودوم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) یکشنبه شب با مصاف پاری‌سن‌ژرمن و رمس بسته شد که در این بازی پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد.

مارکو وراتی در دقیقه (44) گل اول بازی را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم سرخیو راموس در دقیقه (62) موفق به گلزنی شد و اولین گل خود را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن به ثبت رساند. در ادامه ووت فائس مدافع رمس در دقیقه (67) به اشتباه دروازه تیم خودش را گشود و دانیلو پریرا با گلزنی در دقیقه (75) گل پایانی را شاگردان پوچتینو آرژانتینی به ثمر رساند.

پاری‌سن‌ژرمن که شانزدهمین پیروزی خود را در فصل 22-2021 لیگ یک فرانسه به دست آورد، اختلافش را با رده دوم جدول به 11 امتیاز رساند و با 53 امتیاز، همچنان بر صدر جدول تکیه زده است.

پس از این اتفاق مهم سرخیو راموس در مصاحبه‌ای راجع به این موضوع گفت: این گونه پیروزی‌ها باید به عادت تبدیل شوند، سه هفته است که به حالت عادی برگشتم از نظر ذهنی خوب هستم و در حال بازگشت به فرم سابق هستم، شما باید از نظر بدنی به پیشرفت خود ادامه دهید تا بهترین ورژن خود را به نمایش بگذارید.

وی افزود: از اینکه 90 دقیقه بازی کردم خوشحالم و شخصا خوشحال هستم چون اولین گل من با پاری سن ژرمن است، امیدوارم تعداد بیشتری گل به ثمر برسانم. ما جام حذفی، لیگ فرانسه، لیگ قهرمانان را در پیش داریم و این بهترین زمان برای رسیدن به فرم است.

انتهای پیام/

نظر شما