شناسهٔ خبر: 52154456 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توجه به ساخت بزرگراه شوشتری در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری تهران

مژگان انصاری

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران از توجه به بودجه ساخت بزرگراه شهید شوشتری در لایحه بودجه سال آینده شهرداری تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد آقامیری در گفت و گو با ایسنا، در مورد ساخت بزرگراه شوشتری گفت: یکی از اولویت های مدیریت شهری فعلی، اتمام پروژه های نیمه تمام فعلی است.

وی گفت: ساخت بزرگراه شوشتری از سالهای قبل بر زمین مانده و متاسفانه در بودجه سال ۱۴۰۰ اصلا کد پروژه برای این بزرگراه در نظر گرفته نشده بود.

آقا میری با بیان اینکه در لایحه بودجه سال۱۴۰۱ شهرداری ردیفی را برای ساخت بزرگراه شوشتری در نظر گرفته، افزود: البته پیشنهاد اعتباری شهرداری در کمیسیون های تخصصی بررسی نشده اما امیدواریم شرایطی فراهم شود تا حداقل فاز اول این بزرگراه در سال آینده آغاز شود و کمک خواهیم کرد که این پروژه بزرگ و تاثیرگذار به سرانجام برسد.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۲ سال است اجرای طرح بزرگراه شهید شوشتری که از محدوده بزرگراه امام رضا(ع) به انتهای بزرگراه رسالت منتهی می‌شود و حدود ۱۶ کیلومتر طول دارد، از سوی شهرداری کلید خورده است. بخشی از این پروژه از پارک ملی سرخه‌حصار عبور می‌کند و هنوز پیوست محیط‌ زیستی ندارد و متوقف مانده است.

انتهای پیام

نظر شما