شناسهٔ خبر: 52154280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

آلبا: قهرمانی غیرممکن نیست، ولی ...

مدافع چپ بارسلونا معتقد است بارسا ابتدا باید هدفش را کسب سهمیه لیگ قهرمانان بگذارد و البته از قهرمانی هم ناامید نباشد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: بارسا پس از 10 روز بد و ناکامی در سوپرکاپ و کوپا دل ری امشب به یک برد ارزشمند در لالیگا دست یافت. بارسا 0-1 آلاوس را برد و به رتبه پنجم صعود کرد.

آلبا: قهرمانی غیرممکن نیست، ولی ...

جوردی آلبا که امشب روی تک گل بارسا نقش داشت، در پایان بازی گفت:« پیروزی مهمی بود و حس خوبی دارم. معتقدم باید موقعیت های گل بیشتری خلق کنیم. امشب تیم مسلط میدان بودیم ولی واقعیت این است که شانس گل زیادی نداشتیم. تیمی با بازیکنان باکیفیت هستیم و باید بهتر کار کنیم. پس از شکست از بیلبائو در کوپا دل ری واکنش خوبی نشان دادیم ولی خوب، باید امشب زودتر به گل می رسیدیم و کار به دقایق پایانی نمی کشید.»

موج شدید انتقادات:« اولین بار نیست که از من انتقاد می شود. انتقادات را می پذیرم چون در شرایط بدی هستیم و همیشه بازیکنان قدیمی و با تجربه در چنین وضعیتی سیبل انتقادات می شوند. برابر بیلبائو بد بودیم و این را قبول دارم ولی برابر رئال با اینکه باختیم، حس یک تیم بازنده را نداشتیم. متاسفانه وقتی خوب بازی می کنیم کسی از من یاد نمی کند ولی به وقت شکست ها همه از من نام می برند. طبیعی است و این را می پذیرم. 32 ساله ام ولی در خودم انرژی کافی را می بینم. هر بازیکنی روز خوب و بد دارد.»

اهداف بارسا:« برای قهرمانی لالیگا تلاش می کنیم، هرچند باید واقع بین بود. کارمان بسیار سخت است ولی کسب سهمیه را کاملا در دسترس می بینم.»

نظر شما