شناسهٔ خبر: 52153775 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

پشتیبانی پس از انتشار بازی Watch Dogs: Legion به پایان رسید

حمید رضا فیض الهی

صاحب‌خبر -

پپس از انتشار فصل آخر Watch Dogs: Legion، پشتیبانی از آن پایان می‌یابد و فصل‌های 3 الی 5 برای افرادی که از گرفتن محتوای این فصل‌ها جا مانده‌اند، تکرار خواهد شد.

به گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی، پشتیبانی پس از انتشار عنوان Watch Dogs: Legion به پایان رسیده است و نسخه‌ی 5.6، آخرین به‌روزرسانی این اثر خواهد بود. پس از پایان فصل پنجم، فصل‌های 3 الی 5 به صورت مداوم تکرار خواهند شد، همچنین جوایز تازه‌ای مثل نسخه‌ی جدیدی از ژاکت شخصیت محبوب نسخه‌ی اول یعنی Aiden Pierce و ماسک جدید شخصیت Jackson Pierce به بازی اضافه خواهند شد.

 توسعه دهندگان پس از انتشار به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متعدد و اعلام پایان پشتیبانی خود از این عنوان پست جدیدی را در توییتر منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است:

ما واقعا به بازی‌ای که ساخته‌ایم افتخار می‌کنیم و از همه‌ی شما که در طول این سفر پر هیجان به لندن ما را همراهی کرده‌اند قدردانی می‌کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا ماجراجویی‌های بیشتری از شما را در Watch Dogs: Legion ببینیم!

یوبیسافت (Ubisoft)

بازی Watch Dogs: Legion ابتدا در مهرماه سال 1399 (اکتبر 2020) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4، گوگل استادیا و رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس نسخه‌ی نسل نهمی آن در آبان 1399 (نوامبر 2020) در دسترس کاربران ایکس‌باکس سری ایکس/اس و پلی‌استیشن 5 قرار گرفت.  

Ali Hassan nejad

نظر شما