شناسهٔ خبر: 52153682 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران است

نماینده مردم ازنا در مجلس گفت:حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران است و اعلام آمادگی دولت سیزدهم برای این جراحی بزرگ اقتصادی ستودنی است.

صاحب‌خبر -

حسین گودرزی خطاب به رییس جمهور، گفت: مبارزه با فساد مالی ، اداری و اقتصادی که وعده جدی شما به ملت بوده است، نیازمند اصلاح ساختاری بخش‌های مختلف و تدوین نقشه راهی مشترک و هم‌افزا در سه قوه است. صادقانه باید گفت: فساد پنهان و آشکار در سطوح مختلف؛  پیچیده‌تر از آن است که با اقدامات قضائی و نظارتی معمول قابل مهار باشد.

گودرزی همچنین خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران است و اعلام آمادگی دولت سیزدهم برای این جراحی بزرگ اقتصادی ستودنی است، اظهار کرد: البته جامعه ایران در حال حاضر تحمل هیچ تنش اقتصادی جدیدی را ندارد، لذا این اقدام مهم را به‌صورت تدریجی باید اجرا کرد، چنانکه ارائه پیشنهاداتی چون کارت خرید نان و ارزاق، توهین به هویت، عزت و کرامت یک ملت بزرگ، انقلابی و تاریخ ساز است.

وی اضافه کرد: مجلس و کارکنان شاغل و بازنشسته در انتظار اعلام وصول لایحه اصلاح قانون حقوق و دستمزدها، به عنوان یک اقدام راهبردی دولت انقلابی هستند. همچنین دستور ریاست محترم جمهور برای حذف ضامن از وام‌های زیر۱۰۰ میلیون تومان، چنانچه دارای شرایط اجرا باشد، علاوه‌بر حفظ منزلت مردم، رهگشای اشتغال در صنایع خُرد و نیازهای ضروری طبقات ضعیف جامعه خواهد بود.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس در ادامه خطاب به رئیس صدا و سیما، بیان کرد: آقای دکتر جبلی ضمن تقدیر از تغییرات سازنده‌تان در رسانه ملی، ضرورت توجه به وفاق اجتماعی و همه مؤلفه‌های تشکیل دهنده هویت ملی ایرانیان و بازگشت نخبگان و فرهیختگان به رسانه را گوشزد نکرده و انتظار می‌رود با تجمیع شبکه‌های مرتبط و ایجاد شبکه کارآفرینی و اشتغالزایی، هم راستا با نیاز اساسی ملت و دولت، مهار بیکاری را به نهضتی فراگیر و پرشتاب تبدیل کنید.

حذف ارز ترجیحی اقدامی راهبردی برای نجات اقتصاد ایران است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با قدردانی از رئیس جمهور بابت سفر به استان لرستان، اضافه کرد: آقای رئیس جمهور سفر حضرتعالی به لرستان و تمرکز مصوبات بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، می‌تواند سرآغاز تغییرات مثبت در این استان محروم باشد، مشروط بر آنکه شخص جنابعالی با نظارت و گزارش‌گیری مرتب و تخصیص منابع مصوب بر اجرایی شدن مصوبات این سفر نظارت کنید.

 

نظر شما