شناسهٔ خبر: 52153671 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر امسال در فارس

امسال بیش از ۲۰۰ هزار برنامه در قالب ۴۰۰ عنوان به صورت جشنواره‌ای در استان فارس اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جلسه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان گفت: امسال بیش از ۲۰۰ هزار برنامه در قالب ۴۰۰ عنوان به صورت جشنواره‌ای در استان فارس اجرا می‌شود.

حجت الاسلام رضایی گفت: کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس هماهنگ کننده برنامه همه دستگاه‌های و رسانه‌ها و سازمان‌ها و ادارات است که لازم است هماهنگی کامل صورت پذیرد.

او ضمن بیان برخی ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران و لزوم تبیین دستاورد‌های آن، مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب را قابل توجه توصیف کرد و گفت: تفاوت‌ها و پیشرفت‌های ایران بعد از انقلاب باید به صورت گسترده و عمیق برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به برخی جنایت‌های رژیم سابق، رسانه را یکی از مهم‌ترین ابزار تنویر و اقناع افکار عمومی دانست و گفت: رسانه نظیر صدا و سیما، فضای مجازی، رسانه‌های جمعی و مکتوبات از مهم‌ترین ابزارِ در دست، جهت روشنگری و تبیین مسائل اجتماعی سیاسی و اطلاع رسانی صحیح به مردم است.

او گفت: دهه فجر امسال با شعار «جشن ملی ۱۴۰۰» برگزار خواهد شد که نشانگر عزم همگانی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن انقلاب اسلامی برای همه اقشار، اصناف و عموم مردم خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس و رییس کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان فارس گفت: دنیا در عرصه‌های مختلف شاهد تحولات مختلف هست و رسانه‌ها باید به این موارد اهتمام خاص داشته باشد، و همه رسانه‌های تصویری، دیحیتال، مکتوب و برخط باید در چگونگی برنامه ریزی در اجرای این برنامه‌ها با هم، هم فکری، و هم افزایی داشته باشند.

سید تقی سهرابی گفت: رسانه ملی امسال با همفکری با حوزه‌های مختلف و فعالان دولتی و غیر دولتی برای اجرای جشن ملی ۱۴۰۰ آماده است.

او گفت: مردم، رسانه‌ها و مسئولان قرارگاه رسانه‌ای خود را حمایت کنند تا این قرارگاه بتوان به اهداف خود برسد و ما در گام دوم انقلاب نباید با کسی تعارف داشته باشیم، چون این تعارفات مارا در رسیدن به آرمان‌های انقلاب ناکام می‌گذارد.

سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس این آمادگی را دارد تا تمام برنامه‌ها در روستاها، بخش‌ها، شهرستان‌ها و ادارات را در حوزه‌های خبر، صدا، سیما و فضای مجازی پوشش دهد.

انتهای پیام/ 

نظر شما