شناسهٔ خبر: 52153383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسیر دسترسی به احمدفداله دزفول بازگشایی شد

دزفول-ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دزفول گفت: مسیر دسترسی به دهستان احمدفداله دزفول که به علت بارش برف و ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی شریف یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف و باران شدید از حدود ۱۰ روز پیش منجر به مسدود شدن پنج مسیر دسترسی به روستاهای دزفول شده بود.

وی ادامه داد: ریزش کوه و بارش برف مسیرهای احمدفداله، دره کاید و لیوس را مسدود کرده بود که با تلاش نیروهای راهداری در این مدت چهار مسیر باز شدند. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دزفول گفت: مسیر احمدفداله علاوه بر برف، به دلیل واژگونی یک دستگاه نیسان مسدود شده بود که با کمک، همکاری و همیاری نیروهای هلال احمر و منابع طبیعی شهرستان و همکاران این اداره، بازگشایی و تردد اهالی امکان پذیر شد.

 به گزارش ایرنا، بارندگی اخیر منجر به طغیان رودخانه ماهوربرنجی و بسته شدن مسیر روستاهای ماهوربرنجی علیا و سفلی، میدان، کارنج و علی عرب از توابع بخش سردشت دزفول نیز شده بود که با تلاش دستگاه های ذیربط مسیرها بازگشایی شدند.

بارش برف و باران همچنین مسیر دسترسی زمینی به روستای مودو آرپناه دزفول را نیز مسدود کرده و امکان انتقال آذوقه برای اهالی این روستا وجود ندارد.

انتقال آذوقه برای اهالی روستای مودوآرپناه نیازمند پرواز بالگرد است.

نظر شما