شناسهٔ خبر: 52152480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستور ویژه استاندار گلستان برای درمان قرق‌بان‌ مجروح/ آخرین وضعیت درمان «علی شکیبا»

پس از انتشار خبر مجروح شدن قرق‌بان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرگان توسط متجاوزان جنگل در خبرگزاری فارس استان گلستان علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان طی تماس تلفنی با وی، پیگیر روند درمان وی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قرق‌بان مجروح شده در پارک جنگلی قرق که توسط متخلفان با سلاح سرد مجروح شده بود در بیمارستان بستری و پس از اقدامات درمانی در اتاق عمل، در بخش اورژانس بیمارستان پنج آذر گرگان بستری و پیگیری روند درمان وی به صورت ویژه با دستور استاندار گلستان در حال انجام است.

ظهر امروز سه متخلف عرصه‌های منابع طبیعی در پارک جنگلی قرق پس از تذکر «علی شکیبا» قرق‌بان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گرگان با سلاح سرد به این قرق‌بان حمله کرده و وی را با سلاح سرد مجروح کردند.

این قرق‌بان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و متخلفان توسط پلیس در همان ساعت اولیه دستگیر شدند.

پس از انتشار خبر توسط خبرگزاری فارس با عنوان «حمله متجاوز منابع طبیعی به قرق‌بان گرگانی»، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان به صورت تلفنی با این قرق‌بان گفت‌وگو و از وی دلجویی کرده و دستورات لازم را برای پیگیری هرچه سریع‌تر و مطلوب روند درمان وی صادر کرد.

استاندار گلستان از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خود خواست تا با حضور در منزل این قرق‌بان موضوعات لازم را پیگیری کند.

برادر علی شکیبا در پیگیری تلفنی خبرنگار خبرگزاری فارس استان گلستان ضمن تقدیر از تماس و دستورات استاندار گلستان گفت: برادرم پس از خروج از اتاق عمل داروهای لازم را دریافت کرده و در حال استراحت است.

وی گفت: حال عمومی وی خوب است اما متاسفانه به دلیل تعدد و شدت جراحات وارد شده درد شدیدی داشت که مسکن دریافت کرده و در حال استراحت است.

برادر قرق‌بان مجروح شده گرگانی درباره جزئیات حادثه بیان کرد: پس از بارش شدید برف، برادرم و همکارانش در حال بررسی منطقه استحفاظی و انجام ماموریت روزانه بوده که با این افراد متخلف که سابقه تخلف داشتند روبرو شده که پس از اعلام تذکر توسط برادرم آنها به برادرم و همکارانش حمله‌ور شده و با سلاح سرد و چوب وی را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

وی متذکر شد: پس از این اتفاق بلافاصله همکارانش وی را به بیمارستان منتقل کردند و آنها نیز که از محل متواری شده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

شکیبا گفت: از ساعات اولیه وقوع این حادثه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان، رئیس اداره گرگان و سایر مدیران منابع طبیعی در بیمارستان حاضر و پیگیر حال برادرم شدند و پس از تماس و دستورات استاندار گلستان تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی هم آمدند و جویای احوال برادرم شدند.

وی در پایان ضمن تقدیر از پیگیری‌های استاندار گلستان و خبرگزاری فارس و سایر رسانه‌ها در انعکاس اخبار این واقعه و تلاش برای درمان این قرق‌بان جوان گفت: امیدوارم هیچ‌گاه هیچ تخلفی در عرصه‌های منابع طبیعی رخ ندهد و هیچ محیط‌بان و قرق‌بانی دچار حادثه نشود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

نظر شما