آگهی تجدید نوبت اول مناقصه عمومی دو مرحلهای
1- نام و نشانی دستگاه مناقصهگزار: شرکت فرادست انرژی فلات، به نشانی: کارگاه بندرعباس خونسرخ، جنب پالایشگاه نفت قدیم، پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس، شرکت فرادست انرژی فلات، کدپستی: 7931184199)
2- موضوع: مناقصه اجرای عملیات معماری ساب استیشنهای واحد 91 پروژه پترو پالایشگاه مهر خلیج فارس
3- زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد
3-1-متقاضیان میبایست جهت دریافت اسناد مناقصه با ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایند. (در متن ایمیل حتماً شماره تماس، موضوع مناقصه و پروژه ذکر گردد)
4-هزینه خرید اسناد معادل 1.500.000 ریال است که میبایست به شماره حساب 356054377 نزد بانک تجارت شعبه نفت شمالی کد 3560 به نام شرکت فرادست انرژی فلات واریز و رسید بانکی واریز وجه تحویل دستگاه مناقصهگزار گردد.
5-محل تحویل اسناد شرکت کنندگان در مناقصه: شرکت کنندگان میتوانند اسناد شرکت در مناقصه خود را در وقت مقرر به معاونت امور حقوقی و قراردادهای شرکت تحویل نمایند.
6-ارائه ضمانتنامه بانکی برای شرکت در مناقصه الزامی است.
7-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.
8-هزینه آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
∎
نظر شما