شناسهٔ خبر: 52151303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تکمیل مثلث قهرمانی نیم‌ فصل در لیگ یک؛

نوربالای حسین‌خانی و ویسی پشت سر مازیار

در فاصله دو‌هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول لیگ دسته اول مس کرمان و‌ خیبرخرم‌‌آباد با روند خیره‌کننده امیدوار به سبقت از ملوان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورژش‌سه"، انزلی، کرمان و شیراز میزبان سه پیروزی مهم هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول بودند؛ ملوان بندرانزلی و مس در خانه به سه امتیاز رسیدند و در شیراز هم تیم سرحال این روزهای عبدالله ویسی توانست سه امتیاز ارزشمند را به حساب خودش واریز کند تا برخلاف هفته‌های ابتدایی مسابقات که به گفته کارشناسان جدول شکل واقعی نداشت، حالا در پایان نیم فصل از سه مدعی جدی رقابت‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر رونمایی شود. 


مس کرمان با فرزاد حسین‌خانی مسابقات را پر فراز و نشیب آغاز کرد، اما آنها پس از شکست مقابل سایپا در هفته سوم دیگر شکستی را تجربه نکردند و حالا در حالی به هفته پانزدهم رسیده‌اند که هفت پیروزی پیاپی (با احتساب پیروزی سه بر صفر مقابل شاهین بوشهر با رای کمیته انضباطی) به دست آورده‌اند و حالا در جدول مسابقات ٣٢ امتیازی شده‌اند و پشت سر ملوان بندرانزلی رتبه دوم را در اختیار دارند. 

 

 

 

 


از سوی دیگر تیم خیبر هم توانسته پس از کنار گذاشتن محسن آشوری و بازگرداندن دوباره عبدالله ویسی نتایج خوبی بگیرد و آنها هم درست مثل مس کرمان آخرین باخت‌شان را در سیرجان مقابل آرمان‌گهر تجربه کرده‌اند و به واسطه چهار پیروزی پیاپی در هفته‌های اخیر ٢٩ امتیازی شده‌اند و پس از ملوان بندرانزلی و مس کرمان شانس سوم کسب عنوان قهرمانی نیم فصل در فاصله دو هفته به پایان مسابقات در نیمه اول فصل به شمار می‌روند. 


نکته جالب توجه دیگر در مورد مس کرمان و خیبر خرم آباد اینکه آنها برخلاف ملوان بندرانزلی که فصل گذشته تا نیمه نهایی جام حذفی هم رسید ولی امسال از دور رقابت‌ها کنار رفته، هر دو در جمع هشت تیم پایانی مسابقات حضور دارند و به حذف صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان به ماجراجویی و رویاپردازی خودشان ادامه می‌دهند.   

 

 

 

 


در دو هفته باقی مانده مسابقات ابتدا خیبر باید در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف ویستاتوربین برود که امروز مقابل مس کرمان بازی اش را با یک گل واگذار کرد و در سوی دیگر فرزاد حسین‌خانی باید تیمش را آماده مصاف با پارس جنوبی در جم کند که در هفته پانزدهم این تیم نیز به رهبری ایمان رزاقی راد روند رو به رشد خود را ادامه داد و موفق به کسب برتری یک بر صفر شد. درنهایت یکی از حساس ترین رقابت های هفته پایانی مسابقات لیگ یک در کرمان به میزبانی مسی‌ها مقابل شاگردان عبدالله ویسی برگزار خواهد شد. 


درنهایت دو دیدار صدرنشین فعلی مسابقات نیز ابتدا در انزلی مقابل شاهین خواهد بود و سپس در هفته پایانی شاگردان مازیار زارع به مصاف ویستاتوربین در تهران می‌روند.   

 

 

 

 


مس‌کرمان، خیبرخرم‌‌ آباد و ملوان‌ بهترین نتایج را در لیگ دسته اول طی هفته‌های اخیر گرفته‌اند و حالا شانس دارند با میانگینی بالاتر از سال‌های گذشته مقام قهرمانی نیم فصل را به نام خودشان بزنند.

نظر شما