شناسهٔ خبر: 52146747 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جشنواره گل لیگ یک در یک دیدار بی‌نظیر/پیروزی ملوان مقابل ماشین‌سازی

دیدار ملوان بندرانزلی و ماشین‌سازی تبریز از هفته پانزدهم از لیگ دسته یک فوتبال ایران در ورزشگاه تختی انزلی با نتیجه سه بر دو به سود قوهای سپید به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، دیدار تیم‌های ملوان بندرانزلی و ماشین‌سازی تبریز از هفته پانزدهم لیگ یک با نتیجه سه بر دو به سود ملوان میزبان در استادیوم تختی بندرانزلی به پایان رسید. 

این بازی یک بدون شک یکی از زیباترین دیدار‌های این هفته فوتبال ایران بود که با موقعیت‌های فراوانی برای هر دو تیم همراه بود که هم ملوان میزبان و تیم ماشین‌سازی میهمان بازی روان و زیبایی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های گل بسیار زیادی روی دروازه هر دو تیم ایجاد شد که میتوان از چمن بی‌نظیر استادیوم پیر تختی انزلی به عنوان یکی از دلایل این دیدار هیجان‌انگیز نام برد. 

مازیار زارع سرمربی ملوان در این دیدار رضا حیدری، فرید بلوکباشی، عظیم گوک، محمدپور محمد، سجاد پسندیده، مهران احمدی، صادق بارانی، آرمین انبساطی، امیرحسین یحیی زاده، سجاد بازگیر و حمید کاظمی را در ترکیب تیمش قرار داده بود. 

گل اول ملوان توسط حمید کاظمی، گل دوم توسط آرمین انبساطی و گل سوم نیز توسط حسین کامیاب به ثمر رسید. 

در این دیدار که بیش از ۱۰ دقیقه وقت توسط تیم ماشین‌سازی تبریز تلف شد که در پایان ۷ دقیقه توسط داور بازی اعلام شد. 

در اوسط نیمه دوم هم زمانی که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ پیگیری میشد عوامل و کادر فنی تیم ماشین‌سازی به بهانه حضور تعدادی تماشاگر در جایگاه ویژه استادیوم بازی را متوقف کرد. 

از نکات قابل توجه این دیدار کارت گرفتن مازیار زارع سرمربی ملوان و بابک‌پور غلامی مربی این تیم توسط داور دیدار در انتهای بازی بود. 

در انتهای بازی نیز مربیان و کادر فنی تیم ملوان به داوری این دیدار معترض بودند که در چندین صحنه علیه تیم ملوان سوت زد. 

به گزارش فارس، ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا نمایندگان استان گیلان در لیگ دسته اول فوتبال ایران هستند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

نظر شما