شناسهٔ خبر: 52144344 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

نمایش سهمیه بنزین به اپلیکیشن رانندگان تپسی اضافه شد

فاطمه محمدی

تپسی امکان نمایش جزئیات سهمیه‌ی بنزین را به برنامه‌ی رانندگان خود اضافه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی تپسی با‌ توجه به اهمیّت سهمیه‌ی بنزین برای رانندگان تپسی و برای شفافیت هرچه بیشتر در وضعیت سهمیه‌ی بنزین، تپسی امکان نمایش سهمیه‌ی بنزین واریزی را به اپلیکیشن سفیران خود اضافه کرده است.

رانندگان تپسی با مراجعه به صفحه «درآمد» و با انتخاب دکمه «جزئیات سهمیه بنزین»، می‌توانند مواردی مانند: کیلومتر طی شده در ماه اخیر و مجموع پیمایش ۵‌ ماه گذشته‌ی خود را مشاهده کنند. همچنین مقدار سهمیه‌ی واریز شده، علت عدم واریز سهمیه و قوانین مرتبط با تخصیص سهمیه‌ی بنزین را نیز می‌توانند در این قسمت مشاهده کنند.

جزییات میزان بنزین رانندگان در اپ تپسی مشخص شد

از سوی دیگر برای رفع دغدغه‌ی رانندگان مسیر دسترسی به «سامانه سماس» نیز در همان صفحه فراهم شده است؛ با انتخاب دکمه‌ی «ورود به سامانه سماس» می‌توانند جزئیات بیشتری مانند مانده سهمیه و مقدار مصرف‌شده را نیز مشاهده کنند. سامانه‌ی سماس به نشانی samas.moi.ir که از خلاصه عبارت «سامانه‌ی مشترک اطلاعات سفر» روی کار آمده، به باور مدیران آن توانسته بسیاری از امور مربوط به استعلام اعتبار سوخت بنزین و مشاهده‌ی مانده اعتبار سوخت را برای رانندگانی که به آن‌ها اعتبار سوخت تعلق می‌گیرد، تسهیل کند.

تا پیش از این رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت سهمیه بنزین و جزئیات آن، نیازمند تماس با پشتیبانی تپسی بودند؛ اما در‌ حال حاضر تمامی رانندگان تپسی با به‌روزرسانی برنامه خود می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و نیازی به ارتباط تلفنی با تپسی ندارند.

نظر شما