شناسهٔ خبر: 52139975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده مردم تهران:

نئولیبرال‌های سازمان برنامه و بودجه زیر پای دولت پوست خربزه می‌گذارند

احمد نادری با انتقاد از تکنوکرات و نئولیبرال‌های باقی مانده از دولت حسن روحانی در سازمان برنامه و بودجه گفت: این افراد به دنبال آن هستند که در ماجرای حذف ارز ترجیحی، پوست خربزه زیر پای دولت انقلابی قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در نطق میان دستور اظهار داشت: در طول سال‌های سیاه دولت حسن روحانی فجایع بسیاری بر کشور رفت ‌‌‌‌‌‌و امروز بخشی از آن سیاست‌ها، توسط بازماندگان تکنوکرات و نئولیبرال آن دولت در دولت آقای رئیسی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: امروز کسانی در سازمان برنامه و بودجه نشسته‌اند که پارسال سینه‌چاک ارز ترجیحی بودند اما امسال با تبلیغ حذف ارز ترجیحی، به دنبال آن هستند که پوست خربزه زیر پای دولت انقلابی قرار دهند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: با وجود دلالی‌ها و مشکلات ناشی از ارز ترجیحی، اگر تاکنون سفره‌های مردم اقلام اساسی را تا حدودی به خودش دیده است، به دلیل وجود همین ارز در سالیان اخیر بوده است.

نادری گفت: نئولیبرال‌ها هیچ‌گاه نسخه‌ای برای محرومان ارائه نمی‌دهند و چرا کسی به این سؤال جواب نمی‌دهد که رابطه آنها با شبکه بانکی چیست؟

وی تصریح کرد: با حذف ارز ترجیحی دارو نیز با گرانی بی‌سابقه مواجه خواهد شد و این گرانی به سایر اقلام نیز تسری خواهد یافت و با خطر اعتراضات بی‌سابقه اقشار ضعیف مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت و مجلس می‌توانند به جای حذف ارز ترجیحی، به سراغ حذف بودجه‌های غیرضروری دستگاه‌های دیگر بروند؛ اگر قدرت برخورد با مافیای اقتصادی را ندارید، مردم را تحت فشار قرار ندهید.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نظر شما