شناسهٔ خبر: 52133978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

منابع مالی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه منابع مالی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است، گفت: منتظر ابلاغ قانون بودجه هستیم تا آنچه دولت مصوب کرده و در قانون بودجه هم لحاظ شده است، برای اجرا به دستگاه‌های استان نیز ابلاغ شود.

صاحب‌خبر -
داود شهرکی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مختلف جمع‌بندی شده است و طی جلساتی در تهران تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه منابع مالی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در بودجه ۱۴۰۱ دیده شده است، افزود: منتظر ابلاغ قانون بودجه هستیم تا آنچه دولت مصوب کرده و در قانون بودجه هم لحاظ شده است، برای اجرا به دستگاه‌های استان نیز ابلاغ شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بخشی از مصوبات عمرانی هستند و برای اجرا نیاز به تخصیص بودجه دارند، گفت: بخشی  از مصوبات نرم افزاری مانند مجوز‌های مربوط به توسعه صنعتی و رفع موانع سرمایه‌گذاری است که این بخش‌ها را در استان انجام می‌دهیم؛ برخی از این موارد را تعیین تکلیف کردیم و موارد دیگر را نیز باید بررسی کنیم تا محدودیت‌های ضوابط و موانع تولید را رفع کنیم.

 

 
انتهای پیام/ 

نظر شما