شناسهٔ خبر: 52133902 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایش نحوه عبور دزد از حفاظ آهنی برای پلیس + فیلم

سارق حرفه ای شگرد عبور خود از داخل حفاظ آهنی و انجام سرقت را برای پلیس به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - این چیزی نیست که کسی بخواهد و دوست داشته باشد به آن فکر کند، اما متاسفانه سرقت به یک تهدید رایج تبدیل شده است. تقریبا هر هفته با داستان‌هایی مواجه می‌شویم که دزد یا سارق وارد خانه فردی شده است. با این حال مردم به ندرت شاهد نحوه سرقت می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک نیوز به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش است که روش مبتکرانه سارق برای نفوذ به یک خانه را به تصویر می‌کشد. این کلیپ توسط «روپین شارا»، افسر سرویس پلیس هند در توئیتر منتشر شد. در این ویدئو این دزد به ماموران پلیس نشان می‌دهد که چگونه از حفاظ میله‌های پنجره وارد یک خانه شده است.

در این ویدئو یک افسر پلیس یونیوفرم پوش قبل از دزد، دستبند را از دستانش باز می‌کند. در ادامه ویدئو مشاهده می‌شود این دزد از میله‌ها بالا رفته و سپس بدن خود را به شکلی مورب از داخل حفاظ عبور داده و وارد خانه می‌شود. این در حالی است که در ابتدا هیچ کسی فکر نمی‌کند یک فرد بالغ بتواند از حفاظ پنجره عبور کند.

بیشتر بخوانید

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۱۱ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش بعضا طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این دزد احتمالا یک ژیمناستیک کار است.»

<div id="video-display-embed-code_15502481"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8037138/15502481?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما