شناسهٔ خبر: 52133824 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شروع به کار شرکت Altos Labs برای مقابله با مرگ و جاودانگی

شرکت Altos Labs متعلق به جف بزوس، برای شکست دادن مرگ و نامیرایی ۳ میلیارد دلار سرمایه جذب کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت Altos Labs که متعلق به جف بزوس است، رسما از آغاز به کار خود خبر داد و اطلاعاتی درباره سازوکار و تیم محققانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش آبزرور، هدف این استارتاپ ایجاد شرایطی است که سلول‌ها بتوانند بیماری‌ها، صدمات و معلولیت‌ها را معکوس کنند و در نهایت مرگ را شکست دهند و انسان را فنا ناپذیر کنند! شرکت آلتوس لبز قرار است ابتدا در سن دیگو و خلیج سن فرانسیسکو آمریکا، کمبریج بریتانیا و ژاپن فعال شود.

جالب است بدانید گروهی از دانشمندان برنده جایزه نوبل، متخصصان برجسته و رهبران صنعت پزشکی، با این استارتاپ همکاری دارند. محققان ارشد این استارتاپ به رهبری خوان کارلوس ایزپیسوا بلمونته استاد سابق موسسه سالک، ولف رایک استاد افتخاری کمبریج و پیتر والتر محقق مرکز پزشکی هاوارد هیوز، به دنبال پاسخ برای سوالات عمیق علمی درباره فناناپذیری خواهند بود.

جف بزوس مالک آلتون لبز

تیم مدیران آلتوس لبز شامل هل بارون مدیر علمی شرکت GlaxoSmithkline، ریک کلاوسنر مدیر سابق موسسه ملی سرطان آمریکا و ان لی کارلون معاون سابق Genentech است. در هیئت مدیره آن نیز افرادی مثل فرانسیس آرنولد برنده نوبل شیمی ۲۰۱۸، جنیفر دودنا برنده نوبل شیمی ۲۰۲۰ و دیوید بالتیمور برنده نوبل پزشکی ۱۹۷۵ ایفای نقش می‌کنند.

در اطلاعیه منتشر شده این شرکت، اعلام شده که این استارتاپ توانسته ۳ میلیارد دلار جذب سرمایه داشته باشد تا نه تنها بتواند تحقیقات خود را انجام دهد، بلکه شرایط تبدیل اطلاعات به دارو و روش‌های درمانی را نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما