شناسهٔ خبر: 52133809 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انتقاد شدید جنبش نجبای عراق از سکوت جامعه جهانی درخصوص جنایت ائتلاف در یمن

تهران- ایرنا- نصر الشمری سخنگوی رسمی جنبش نجبای عراق سکوت جامعه جهانی نسبت به فجایع در یمن را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، الشمری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: وجدان کور جهانیان و همه سازمان‌هایی که مدعی حمایت از حقوق بشر هستند و سازمان‌های بین المللی مزدور و تمام فعالان در این سازمان‌ها و کسانی که برای آن تبلیغ می‌کنند، نزد خداوند از قطره خون کودک یمنی که در حملات کینه توزانه صهیونیستی - سعودی کشته می‌شود، از ارزش کمتری برخوردار است.

او ادامه داد: همچنین تمام رسانه‌های جهان و هیاهوی احمقانه آنان با فریاد کودک یمنی برابری نخواهد کرد که زیر آوارهای خانه ویران شده اش می‌نالد.

الشمری خطاب به نهادهای مدعی حقوق بشر گفت که ننگ بر آنها که در برابر فجایع در یمن سکوت اختیار کرده‌اند.

وی ضمن خطاب قراردادن برخی حکام عرب و حقیر و پست نامیدن آنها و انتقاد از اینکه آنها توانمندی‌های ملت اسلام را در کنترل خود درآورده اند و امنیت و ثبات منطقه را تهدید می کنند، نیز گفت: خون مردم یمن موجب نابودی هرچه زودتر شما خواهد شد.

الشمری خطاب به این حاکمان افزود: شما از آنچه فکر می‌کنید نزد خدا خوارتر هستید. پیروزی و افتخار متعلق به مردم شکیبای یمن و خفت و خواری از آن آنهایی است که مردم بی گناه را می‌کشند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربستان و امارات روز جمعه یک زندان در استان صعده را بمباران کردند که در نتیجه آن، ۸۲ نفر کشته شده و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما