شناسهٔ خبر: 52133763 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

ماسک زدن اجباری روی صورت دانش آموز سوژه شد +عکس

عکسی که قرار دادن اجباری ماسک روی صورت یک دانش آموز توسط معلمش را نشان می دهد با بازتاب زیادی همراه بوده است.

صاحب‌خبر -

انتشار تصویری از یک معلم در فیلادلفیا آمریکا که ماسک را روی صورت دانش آموز قرار می دهد با خشم والدین و کاربران محلی در پنسیلوانیا همراه بوده است. این عکس از یک کلاس درس در مدرسه نورث پِن تهیه شده اما هنوز مشخص نیست توسط چه کسی تهیه شده است.

در این تصویر در حالی که یک دانش آموز پسر روی صندلی نشسته است، معلم وی ماسک را به دو طرف صورت وی می چسباند. بنا به گزارش کریر تایمز مسئولان مونتگومری کانتی تایید کردند که این اتفاق هفته پیش افتاده است. با این حال آنها از اعلام تاریخ دقیق و همچنین اعلام نام معلم خودداری کردند.

صفحه فیسبوک محلی «با هم قوی هستیم» که رویدادهای محلی را منعکس می کند، با انتشار این تصویر در روز دوشنبه از ساکنان محلی و والدین دانش آموزان خواست تا در مورد آن موضع گیری کنند. در شرح این عکس آمده: «"چه طرفدار ماسک چه ضد ماسک، امیدوارم همه به این توافق برسیم که چسباندن ( زدن ) ماسک به کودکان باید منسوخ شود. این یک شوخی برای کودکان یا والدین نیست." در این پست همچنین اشاره شده که جلسه هیئت مدیره مدرسه در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

در همین حال مسئولان مدرسه نورث پن در بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر شد، رفتار این معلم را غیرقابل قبول و نامناسب دانستند. در این بیانیه آمده است: "ما باخبر شدیم که قرار دادن ماسک روی صورت یک دانش آموز به نگرانی های زیادی دامن زده است. بایت این اتفاق عذرخواهی می کنیم. "/باشگاه خبرنگاران

نظر شما