شناسهٔ خبر: 52133675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

گام به گام تا بازگشت تماشاگران

با نزدیک شدن به دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و احتمال صعود شاگردان اسکوچیچ به جام جهانی در صورت کسب سه امتیاز این بازی یا بازی بعد با امارات، بحث حضور تماشاگران در این دیدارها داغ‌تر از هر زمان دیگری دنبال می‌شود. از چندین روز قبل به این سمت که سخنگوی دولت در توئیتی از مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه برای دو دیدار آینده تیم ملی پرده برداشت، اظهارنظرهای مختلفی شکل گرفته و همچنان اهالی فوتبال، تماشاگران و به خصوص سرمربی و بازیکنان تیم ملی امیدوارند که جشن صعود ایران به جام جهانی در حضور تماشاگران برگزار شود. انتظار می‌رود تا یکی، دو روز آینده، تکلیف بلیت فروشی برای این دیدار مشخص و راه‌های خرید بلیت اینترنتی برای حضور تماشاگران اعلام شود.

 

هشدار مجیدی به استقلالی‌ها درباره کرونا

 

 تمرین تیم فوتبال استقلال روز گذشته از ساعت ۱۳ در مجموعه ورزشی آرارات برگزار شد.
این تمرین با حضور ۳ دروازه‌بان و ۸ بازیکن با حضور کادر فنی استقلال برگزار شد. در ابتدا فرهاد مجیدی با بازیکنان استقلال صحبت کرد و تاکید داشت با توجه به شرایط کرونا و مبتلایان به این ویروس در اردوی آبی‌ها، به شدت مراقبت‌های لازم صورت بگیرد تا افراد دیگری مبتلا به این ویروس نشوند. در ادامه بازیکنان استقلال گرم کردند و تاکتیک‌های حفظ توپ در دستور کار بازیکنان قرار گرفت. تمرین امروز آبی‌پوشان حدود ۴۰ دقیقه طول کشید. استقلالی‌ها روز چهارشنبه ساعت ۱۷ در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال هوادار می‌روند.

 

شکست سنگین سپاهان در برابر مس رفسنجان

مس رفسنجان پس از گل ثانیه‌های ابتدایی مغانلو یک کامبک فوق العاده زد و سپاهان را با دست خالی راهی اصفهان کرد.  مس رفسنجان در سرچشمه از تیم مدعی سپاهان میزبانی کرد که این دیدار با گل زودهنگام شهریار مغانلو آغاز شد اما در ادامه این مس بود که با دبل منشا در نیمه اول و گل زیبای محسن آذرباد در اواخر بازی یکی از قدرتمندترین تیم‌های لیگ را زمین‌گیر کرد و شگفتی‌ساز شد. مس رفسنجان که در دومین سال حضور در لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کرده نیم فصل دوم را با شگفتی آغاز کرد و ضمن کم کردن فاصله امتیاز با سپاهان، تعطیلات را به کام محرم و شاگردانش تلخ کرد. مس با این نتیجه 26 امتیازی شد و موقتا در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاد. سپاهان نیز با همان 29 امتیاز در رده سوم باقی ماند و در صورت پیروزی سرخابی‌ها در این هفته اختلافش تا صدر بیشتر خواهد شد

 

پرسپولیس یک - فولاد صفر

 

در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و فولاد از ساعت ۱۸ روز گذشته (شنبه) در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع پرسپولیس خاتمه یافت و راهی تعطیلات نیم فصل شد. با این نتیجه پرسپولیس ۳۵ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، هم امتیاز با استقلال و به علت تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند. فولاد هم با ۲۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی، به رتبه هشتم سقوط کرد. در دقیقه ۴۸، توپ با ضربه سر احسان پهلوان در داخل محوطه جریمه به دست مجتبی نجاریان برخورد کرد که داور دستور به ادامه بازی داد اما پرسپولیسی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.در دقیقه ۴۹، حرکت پا به توپ مهدی ترابی تا مقابل دروازه توسط مدافع فولاد به طور ناقص دفع شد که بلافاصله با شوت مهدی عبدی از بیرون محوطه جریمه به گل تبدیل شد.

 

نظر شما