شناسهٔ خبر: 52133509 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مدیریت بهداشت و درمان کشور قابل تحسین است

اقتصاد ایران: نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به توفیقات حاصله دولت در کنترل بیماری کرونا گفت: مدیریت بهداشت و درمان کشور به ویژه در استان گیلان قابل تحسین است.

صاحب‌خبر -

جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عمق خسارت‌های وارده ناشی از کرونا به مردم اظهار کرد: حدود دو سال درگیر بیماری کرونا هستیم و این بیماری آسیب جدی به مردم وارد کرده است. 

وی با اشاره به غفلت مسوولان دولت دوازدهم در کنترل بیماری کرونا افزود: دولت گذشته با توجه به منابع مالی و همچنین آگاهی و فرهنگ غنی مردم زودتر می‌توانست اقدامات پیشگیرانه را انجام دهد تا بیش از این به مردم و اقتصاد کشور آسیب وارد نشود. 

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در دولت پیشین نتوانستیم اقدامات اساسی و ریشه‌ای حول محور مدیریت بیماری کرونا انجام دهیم، تصریح کرد: خوشبختانه با روی‌کار آمدن دولت جدید هم تولیدات داخلی رونق گرفته و هم واکسن‌های وارداتی به موقع و بدون آنکه مشکلاتی از قبیل کمبود منابع ارز داشته باشیم، وارد کشور شده است. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم، مدیریت بهداشت و درمان کشور به ویژه در استان گیلان را قابل تحسین ارزیابی کرد و افزود: استان گیلان در حوزه سلامت به ویژه در پوشش حداکثری واکسیناسیون کرونا توانست رتبه نخست را در کشور کسب کند و به نوعی می‌توان گفت ختم این بیماری نیز از استان گیلان بوده است. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به توفیقات حاصله گیلان به ویژه در بحران کرونا بیان کرد: گیلان در حالی توانسته بالاترین سطح پوشش واکسیناسیون کرونا در کشور را داشته باشد و بر پیشروی این ویروس غلبه کند که خودش جز نخستین استان‌های درگیر این بیماری بود. 

کوچکی نژاد به نقش ارزنده گروه‌های داوطلب به ویژه پرستاران اشاره کرد و افزود: گروه‌هایی از جمله در بخش پرستاری در اوج بحران کرونا با بخش‌های درمان همکاری مجدانه داشتند و در جنگ با کرونا جان خود را کف دست گرفتند و امروز لازم است شرایط برای تداوم همکاری با آن‌ها فراهم شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/م

برچسب‌ها:

نظر شما