شناسهٔ خبر: 52133130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تعداد بستری‌های کرونایی در استان بوشهر به ۳۰ نفر رسید

بوشهر-رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به ۳۰ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

سعید کشمیری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته سه بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که خوشبختانه از این تعداد هیچکدام به کرونا مثبت قطعی، نبوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه در حال حاضر شش نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، دو نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارد.

وی افزود: طی شبانه‌روز گذشته هشت بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد سه نفر از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده‌اند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلاء به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

وی افزود: تا کنون دو هزار و ۳۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۰ هزار و ۱۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

نظر شما