شناسهٔ خبر: 52132914 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

فصل دوم سریال محبوب «بازی مرکب» ساخته می‌شود

ساخت فصل دوم سریال Squid Game به طور رسمی توسط نتفلیکس تایید شد.

صاحب‌خبر -

ساخت فصل دوم سریال Squid Game به طور رسمی توسط نتفلیکس تایید شد. به گزارش مجله ورایتی، تد ساراندوس مدیرعامل و مسئول ارشد محتوای نتفلیکس تایید کرده است که فصل دوم سریال بازی مرکب ساخته خواهد شد. وی همچنین اعلام کرده است که دنیای اسکوید گیم تازه کارش را آغاز کرده و این بدان معناست که نتفلیکس برای ادامه این سریال بعد از فصل دوم نیز برنامه دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد فصل دوم سریال Squid Game اعلام نشده است، اگر چه پایان فصل اول سرنخ هایی را در اختیارمان قرار می دهد. گی هون آخرین بار با موهای رنگ شده دیده شد که سوار هواپیمایش به مقصد آمریکا نشده و تصمیم گرفت کسانی که مسئول برگزاری بازی مرکب بودند را پیدا کند.

فصل دوم سریال محبوب «بازی مرکب» ساخته می‌شود

به همین خاطر فصل دوم سریال می تواند به تحقیقات گی هون در مورد عاملان برگزاری این مسابقات مرگبار بپردازد. در حالی که خالق سریال پیش از این نیز اعلام کرده که در حال سبک سنگین کردن ایده ها در مورد فصل دوم است انتظار می رود که نتفلیکس جزییات مربوط به فصل دوم سریال Squid Game را تا زمان انتشارش مخفی نگه دارد. با این وجود می توان با اطمینان گفت که فصل دوم و حتی سوم سریال اسکوید گیم در راه است. بدنبال انتشار سریال Squid Game ، این سریال کره ای به سرعت به پدیده ای جهانی تبدیل شده و جوایز متعددی را دریافت کرد. این سریال به اولین سریال کره ای و اولین سریال غیرانگلیسی زبان تبدیل شد که برای دریافت جوایز بازیگران سینما و تلویزیون (Screen Actors Guild Awards ) نامزد می شود.

جونگ هو یئون در بخش بهترین بازیگر زن نقش اول سریال های درام نامزد شده در حالی که لی جونگ جائه در نقش بازیگر اصلی سریال، در بخش بهترین بازیگر مرد نقش اول نامزد کسب جایزه گیلد اواردز شده بود. تمامی تیم بازیگران سریال نیز نامزد دریافت بهترین بازیگران در بخش درام سریالی شده بودند. سریال Squid Game در سه بخش نیز نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود، از جمله در بخش بهترین درام. همچنین یئون سو جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل را بدست آورد که تاریخ ساز شده و به اولین کره ای برنده جایزه گلدن گلوب تبدیل شد. فصل اول سریال اسکوید گیم در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ از طریق نتفلیکس منتشر شد و با استقبال منتقدان و بینندگان مواجه گردید.

این سریال کره ای به سرعت در چارت های نتفلیکس در زمینه تعداد بینندگان بالا رفته و در نهایت در ۲۸ روز اول نمایش خود به رکورد ۱.۶۵ میلیارد ساعت تماشا رسید. با تصویر سازی زیبا و تبلیغات شخص به شخص، سریال Squid Game به سرعت جای خود را در دایره لغات فرهنگ عامه پیدا کرد و به سرعت موجی از درخواست ها برای ساخت فصل دوم راه اندازی شد که ظاهراً نتفلیکس و خالق سریال نیز چاره ای جز پذیرش این درخواست ها نداشته اند.

نظر شما