شناسهٔ خبر: 52132689 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

محمد نوری در گفت‌وگو با برنا

استقلال رویایی نتیجه گرفته است/ به داد علی چینی‌ها برسید

علی رضایی

محمد نوری درباره ملاقاتش با علی چینی و مشکلات او و شرایط تیم فوتبال استقلال تهران صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره وضعیت علی چینی، پیشکسوت استقلال که این روزها در بستر بیماری است، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به ملاقات او رفتیم که البته اوضاع چندان خوبی نداشت. چینی گرفتار شده و امیدوارم مشکل به وجود آمده رفع شود. مشکل او هم پزشکی است و هم مالی. به هر حال خرج‌های او بالاست و ممکن است به زودی دوباره مجبور شود کلیه‌اش را پیوند بزند یا دیالیز کند. دچار کم خونی هم شده و به او خون تزریق شده. خوشبختانه کنارش بودیم تا اندکی روحیه‌اش بهتر شود.

وی در ادامه افزود: حمایت مالی از او در درجه دوم اهمیت دارد، بحث بیشتر دلجویی است. با خود علی صحبت می‌کردم و او می‌گفت دور از جانت هر کسی بمیرد 10 هزارنفر برای تشییع جمع می‌شوند تا عکس بگیرند اما زنده‌ها چی؟ به هر حال امیدوارم اندکی مسئولان به فکر باشند. نه علی چینی. بلکه علی چینی‌ها و دیگر پیشکسوتان. سالیان سال است این حرف‌ها را می‌زنیم اما درس عبرت نمی‌شود و تا زنده‌اند به سراغ پیشکسوتان نمی‌روند بلکه تا جان خود را از دست داد آه و فغان‌شان به آسمان می‌رود که ما چه خاطراتی داشتیم. امیدوارم توجه‌ها و مهربانی‌ها بیشتر شود.

نوری درباره شرایط استقلال گفت: از عملکرد تیم بسیار راضی‌ام چون نیم فصلی رویایی گذشته است. تمام آمارها به نفع استقلال است و رکوردها به نام آبی پوشان ثبت شده. تیم به آرامش رسیده و لیاقت قهرمانی دارد. اگر این آرامش از بین نرود و دسیسه چینی نشود جام متعلق به استقلال است.

پیشکسوت استقلال در ادامه افزود: با وجود آنکه این تیم رویایی نتیجه گرفته اما به هرحال نقطه ضعف دارد. در خط هافبک نیاز به پلی میکر داریم. کسی که با خلاقیت خود گره‌گشا باشد. در خط دفاع اوضاع خوب است اما در خط حمله باید بازیکنی در حد قایدی داشته باشیم یا تمام کننده‌ای کامل. به طور کلی اما اوضاع خوب است و نفرات خوبی در تیم وجود دارند. اگر نفرات در پست‌هایی که اعلام کردم جذب شوند دیگر آبی‌ها مشکلی نخواهند داشت.

نوری درباره مدعیان قهرمانی گفت: به هر حال کورس همواره بین تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان در جریان است. استقلال را شایسته قهرمانی می‌دانم، با توجه به عملکردی که از دیگر تیم‌ها دیده‌ام. سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است اما نتایج خوبی نگرفته است. به‌عنوان پیشکسوت دوست دارم آبی‌ها قهرمان شوند و بقیه تیم‌ها برای رتبه‌های دیگر بجنگند. باید ابراز امیدواری کنم تیم‌ها بازی‌های بهتری به نمایش بگذارند تا بازی‌های جذاب‌تری را در لیگ برتر بیست و یکم شاهد باشیم.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

نظر شما