شناسهٔ خبر: 52132610 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رونمایی از قعرنشینان جدید لیگ برتر؟

از ساعت 15 در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر 4 دیدار همزمان برگزار می‌شود، دیدارهایی که می‌تواند منجر به تغییر شرایط در نیمه دوم جدول شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ در اصفهان شاگردان مهدی تارتار میزبان شاگردان علیرضا منصوریان هستند. صنعت نفت به شدت با مشکلات مالی و اعتصاب بازیکنانش دست و پنجه نرم می‌کند. با وجود فاصله کمی که از انتهای جدول گرفته اما صنعتی‌ها اصلا نباید خطر سقوط را رفع شده بدانند. در سمت مقابل هم ذوب شرایط چندان ویژه‌ای ندارد و یک رده پایین‌تر از آبادانی‌ها قرار گرفته. برنده این دیدار با کمی خوش‌شانسی (شکست دیگر تیم‌ها) می‌تواند جهشی ویژه در جدول داشته باشد.

در اراک، آلومینیومی که مدعی قهرمانی بود و حالا 11 امتیاز تا صدر فاصله دارد میزبان تیم قعرنشین پدیده است. روی کاغذ و غیرکاغذ و با هر متر و معیاری شانس اراکی‌ها بیشتر است مگر آنکه معجزه‌ای ببینیم. شاگردان خطیبی با برد نمی‌توانند صعود کنند زیرا با تیم‌های بالایی اختلاف دارند اما با شکست امکان سقوط در جدول را دارند. پدیده؟ ببازند یا ببرند در انتهای جدول خواهند ماند. شاید تا انتهای لیگ!

نفت مسجدسلیمان پس از کناره‌گیری فراز کمالوند و آمدن محمود فکری حالا میزبان پیکان است. با وجود آنکه آن‌ها شانس ماندن در لیگ برتر را دارند اما به نظر می‌رسد در باورشان، سقوط شکل گرفته. امتیازگیری از این بازی می‌تواند به شدت به این تیم در راه ماندن در لیگ کمک کند. در سمت مقابل پیکان جوان و جذاب امسال می‌تواند با برد به رده چهارم برسد و به سهمیه فکر کند. دیدار رفت دو تیم در مسجد سلیمان 1-1 شد. این بار هم بازی مساوی می‌شود؟

در حساس‌ترین بازی، تراکتور برابر گل گهر قرار می‌گیرد. دور رفت این بازی 4-1 به سود گل گهر تمام شد و سیرجانی‌ها در عرض بودند. حالا اما هشتم هستند و دست به دامان استیناف برای بازگشت امتیازهای‌شان. تراکتور وضعیتی به مراتب اسفناک دارد و در صورت شکست خود و برد رقبا در بازی‌های‌شان، قرمز‌های پرشور در آستانه سقوط قرار می‌‌گیرند. درباره بعد فنی تراکتور صحبت کردن کاری عبث است اما آیا آن‌ها می توانند جلوی گل گهری‌ها قدعلم کنند؟

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

نظر شما