شناسهٔ خبر: 52132558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سفر مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور به چابهار

خبرگزاری صداوسیما

مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور به منطقه آزاد چابهار سفر کرد.

صاحب‌خبر -

سفرمشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور به چابهار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیده الهام موسوی مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور به منظور بازدید از اماکن گردشگری، طرح‌های توانمندسازی بانوان و شرکت در نشست و هم اندیشی با بانوان و مدیران حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به مدت سه روز به  منطقه آزاد چابهار سفر کرده است.

وی در این سفر سفر سه روزه‌ خود به منطقه آزاد چابهار از مرکز عالی هنر و کارگاه‌های توانمندسازی و کارآفرینی بانوان در سطح منطقه آزاد بازدید خواهد کرد.

مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور از  واحد پرورش گاندود که مدیر آن یکی از بانوان فعال منطقه است، و از مرکز عالی هنر و صنایع خلاق و مجتمع و موسسه آوای روشنایی، واحد تولیدی مونتاژ لوازم خانگی، شرکت فعال در حوزه سوزن‌دوزی که این شرکت توسط بانوان سرپرست خانوار اداره می‌شود  بازدید کرد.

در این سفر وی، از اقدامات منطقه آزاد چابهار در حوزه زندان‌ها و فنی‌حرفه‌ای نیز بازدید شد.

در ادامه، شرکت در نشست و هم‌اندیشی با بانوان چابهار و مدیران حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار و بازدید از اماکن فرهنگی و تفریحی چابهار از دیگر برنامه‌های سفر مشاور امور بانوان دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور به چابهار است.

لازم به ذکر است که سازمان منطقه آزاد چابهار به عنوان جدی‌ترین بازیگر توسعه منطقه مکُران در جنوب سیستان و بلوچستان تا کنون موفقیت‌های چشمگیری داشته و پیشگامیِ آن در "تدوین سند مسئولیت اجتماعی" یک نهادسازی جدید برای پایبندی هرچه بیشتر به توسعه جامعه محلی و افزایش بهره‌وری منابع به شمار می‌رود.

«کتاب مسئولیت اجتماعی منطقه ازاد چابهار در اذر ماه ۹۷ در دو بخش و ۲۵ فصل به چاپ رسید»

نظر شما