شناسهٔ خبر: 52132071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بزرگ‌ترین مجاهدت بانوان، فرزند آوری است

الهام ردکا

مدیرکل امور بانوان استانداری قم بابیان اینکه متأسفانه در سال‌های اخیر از نقش بانوان به عنوان مادر و مربی فرزندان قداست زدایی شده است، گفت: در جامعه امروز بزرگ‌ترین مجاهدت بانوان فرزند آوری است.

صاحب‌خبر -

صدیقه صدیق، مدیرکل امور بانوان استانداری قم، در مراسم جشن «برای مادرم» که در شبستان حضرت زهرا (س) مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، بابیان این‌که حضرت زهرا (س) باوجود سن و سال کم مورد احترام ویژه رسول خدا (ص) بودند و رسول خدا (ص) همواره دست بانو را می‌بوسیدند، عنوان کرد: رسول خدا حضرت زهرا (س) را معیار رضایت خداوند معرفی کرده و می‌فرمودند «هرکس فاطمه (س) از او راضی باشد، خداوند و رسولش نیز از او راضی خواهند بود.»

وی با تأکید بر اینکه بانوان بزرگ‌ترین سهامداران نیروی انسانی هستند، گفت: جامعه‌ای توسعه یافته است که در آن زن و مرد هم پای یکدیگر برای پیشرفت و تعالی جامعه کار و تلاش کنند و در این زمینه نقش بانوان به‌عنوان مادر و مربی بی‌بدیل است.

مدیرکل امور بانوان استانداری قم بابیان اینکه متأسفانه در سال‌های اخیر از نقش بانوان به عنوان مادر و مربی فرزندان قداست زدایی شده است، ادامه داد: در جامعه امروز بزرگ‌ترین مجاهدت بانوان فرزند آوری است.

صدیق تصریح کرد: در سال‌های اخیر برای اهمیت دادن به نقش مادران همایش‌ها و برنامه‌های مختلفی برگزار شده که همایش ملی «شکوه مادری» از جمله این همایش‌ها است.

وی افزود: تجلیل از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی که سن آن‌ها زیر ۴۰ سال بوده و دارای سه فرزند و یا بیشتر هستند و همچنین تجلیل از بانوانی که چند فرزند دارند و در عرصه اجتماعی نیز فعال هستند از اقدامات مهم دولت در سال جاری برای حمایت از خانواده‌ها و ترویج سنت فرزند آوری در میان بانوان شاغل و جوان است.

انتهای پیام

نظر شما