شناسهٔ خبر: 52131413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

جوان شیطان صفت تهرانی اعدام می شود/ اقدام شیطانی به شبنم در خودرو پراید

حوادث رکنا: عامل تجاوز به دختر جوان در غرب تهران با رای قضات دادگاه به اعدام محکوم شد.

صاحب‌خبر -

حکم اعدام متجاوز صادر شد.اعدام متجاوز با دستور قضایی تحت پیگیری قرار گرفت.در جریان اعدام متجاوز یک دختر جوان شکایت کرده بود.اعدام متجاوز یک رای قانونی است.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، رسیدگی به پرونده تجاوز راننده پراید به یک دختر جوان تهرانی اواسط سال 99 با طرح شکایت از سوی دختر جوان به نام شبنم در دستور کار قضایی قرار گرفت.

شبنم 40 ساله در طرح شکایت خود گفت:«روز حادثه مثل هر روز برای رسیدن به سرویس محل کارم باید سوار یک خودرو مسافربر می شدم.هر روز این راه مشخص را با خودروهای عبوری طی می کردم تا به سرویس اداره برسم.چند دقیقه ای منتظر ماشین بودم تا بالاخره خودرو پراید مسیرم را پرسید و من روی صندلی عقب خودرو نشستم اما ناگهان متوجه شدم که راننده از مسیر منحرف شد. من به او اعتراض کردم اما او توجهی نمی کردم و با توجه به اینکه صبح خیلی زود بود و خیابان ها خلوت بودند، با سرعت در خیابان می راند و در مکان خلوتی توقف کرد و من را مورد تجاوز جنسی قرار داد.»

بعد از طرح شکایت از سوی شبنم، دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و با بازبینی تصاویر دوربین های مدار بسته محل وقوع جرم، شماره پلاک خودرو جوان شیطان صفت شناسایی شده و متهم 21 ساله بلافاصله دستگیر شد.

رسیدگی به پرونده در شعبه 10دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد و متهم در دفاع از خود ادعا کرد که به شبنم تجاوز نکرده است.اما ادله و مستندات موجود در پرونده،مهر تائیدی بر اظهارات شاکی بود.

بنا بر این گزارش، قضات دادگاه بعد از مشورت متهم را به اعدام محکوم کردند.

نظر شما