شناسهٔ خبر: 52131179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

منصوریان:

سپاهان از نویدکیا حمایت کند/از مسئولین شهر آبادان ناراحت هستم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مهدی تارتار را از ۱۶ سالگی می‌شناسم، زودتر از من مربی شد و بازی کردن مقابل تیم‌های او سخت است که باید منتظر موقعیت باشیم تا بتوانیم آن‌ها را شکست دهیم. ذوب آهن در خانه بازی می‌کند و همان انتظاری که در آبادان از من وجود دارد، از تارتار هم در اصفهان هست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری قبل از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: خوشحالم در اصفهان هستم زیرا خاطرات خوبی از ذوب آهن دارم. فردا در شرایطی خاص به مصاف این تیم اصفهانی می‌رویم، همه سعی ما بر این است که جدا از مسائل فیزیکی روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار کنیم. هفته گذشته چهار روز از تمرینات را از دست دادیم که بازیکنان برای دریافت پول باید صدایشان به جایی می‌رسید و قول‌های مساعدی گرفتیم.

وی ادامه داد: هیأت مدیره و مدیرعامل برای تیم به شدت تلاش می‌کنند، از شخص سعید محمدی که ۱۰ میلیارد اول فصل داد تشکر می‌کنم. از مسئولین شهر آبادان ناراحت هستم و اگر در این هفته کاری برای تیم انجام دهند در کنفرانس بعدی از آن‌ها هم تشکر خواهم کرد، در آبادان مهمان هستم و به راحتی می‌توانم صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه با هم‌دوره دوران دبیرستانم بازی داریم، تصریح کرد: مهدی تارتار را از ۱۶ سالگی می‌شناسم، زودتر از من مربی شد و بازی کردن مقابل تیم‌های او سخت است که باید منتظر موقعیت باشیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم. ذوب آهن در خانه بازی می‌کند و همان انتظاری که در آبادان از من وجود دارد، از تارتار هم در اصفهان هست. جلسه خوب روحی روانی با بازیکنان داشتم و با فراموش کردن اتفاقات گذشته به زمین بازی می‌رویم.

منصوریان افزود: من و تارتار؛ نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می‌دانیم، امیدوارم بعد از بازی ما فوتبال اصفهان به روزهای خوب خود ادامه دهد.

وی بااشاره به حمایت از محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در اصفهان محرم نویدکیا و قاسم حدادی فر را دوست دارم و اعتبار این شهر هستند. از مجموعه سپاهان می‌خواهم پشت محرم نویدکیا باشند زیرا ریسک بزرگی انجام داده و سرمربی شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه در نیم فصل دوم ورودی و خروجی نخواهیم داشت، گفت: برای نیم فصل دوم بازیکن جدید نخواهیم داشت زیرا خودمان سازنده بازیکن هستیم، خروجی هم نداریم زیرا حاضر نیستیم بازیکنان تیم را از دست دهیم. احتمالاً چند مینی کمپ در آبادان برای استعدادها خواهیم داشت، ۱۰ بازیکن مستعد پیدا کردیم که اگر این بازیکنان را وارد مینی گمپ کنیم و در همه موارد به آنها کمک کنیم، تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان یک پشتوانه قوی خواهد داشت.

منصوریان اضافه کرد: امسال شرایط به شکلی است که بازیکن می‌تواند از باشگاه شکایت کند، اما نمی‌تواند فسخ داشته باشد که خوب است زیرا تیم روی بازیکن سرمایه گذاری می‌کند و آن بازیکن هر زمانی خواست فسخ می‌کند که باعث می‌شود تیم‌های بازیکن ساز از بین بروند.

وی ادامه داد: برای نیم فصل دوم تیم بهتری خواهیم داشت، لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته آماتور شده و تازمانی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها بابت بودجه‌ای که دارند گارانتی نگیرند شرایط ما همین گونه خواهد ماند. به جز تیم‌های سپاهان، فولاد، گل گهر و مس رفسنجان دیگر باشگاه‌ها درگیر مسائل مالی هستند که این موضوع خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تصریح کرد: برخی ورزشگاه‌ها امسال چمن خوبی نداشتند، ولی در آبادان وضعیت چمن خوب بود که جای تشکر دارد. نیم فصل خوبی نداشتیم و سالی هم که جام جهانی باشد نیم فصل اول مانند یک تورنمنت می‌شود، در نیم فصل دوم هم بازی‌ها فشرده است که تیم‌ها باید مواظب باشند بازیکنشان مصدوم نشود. اگر بخواهیم به تیم‌های ایرانی مجوز حرفه‌ای دهیم فقط همان سپاهان و فولاد دریافت می‌کنند زیرا دیگر تیم‌ها مشکلاتی دارند. ایران در حوضه بازیکن پتانسیل زیادی دارد که امیدوارم بهترین اتفاقات برای سال آینده رخ دهد و تیم‌های باشگاهی به سطح کیفی تیم ملی کمک کنند.

نظر شما