شناسهٔ خبر: 52130810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار البرز:

برنامه ریزی راهبردی برای مقابله با حوادث و بحران ها در استانداری البرز انجام می شود

عبداللهی گفت: استان البرز از مناطق حادثه خیز جهان است، پیش بینی و پیشگیری حوادث یکی از راهبردهای اساسی در مناطقی مانند استان البرز محسوب می شود..

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» با حضور در نشست مدیریت بحران استانداری البرز که شنبه 2 بهمن در استانداری البرز برگزار شد گفت: شناسایی و جمع آوری اطلاعات جمعیتی محله ها و نقاط آسیب پذیر یکی از اقدامات قابل برنامه ریزی در استان است.

 

استاندار البرز افزود: استان البرز از مناطق حادثه خیز جهان است، پیش بینی و پیشگیری حوادث یکی از راهبردهای اساسی در مناطقی مانند استان البرز محسوب می شود.

 

وی با اشاره به اهمیت شبیه سازی چالش های اجتماعی بیان کرد: ضروری است با شبیه سازی چالش های مختلف، آمادگی خود را برای مقابله به صورت جدی بسنجیم و توجه داشته باشیم.

 

وی اظهار کرد: بهره مندی از عملیات حضور میدانی در برابر حوادث خارج از حوزه استحفاظی مدیران نقش اساسی در حوزه بحران دارد.

 

عبداللهی ادامه داد: بهره مندی از یک مدیریت واحد و جلوگیری از اقدامات جزیره ای در بحران ها و پشآمدها همچنین آموزش ها و برپایی مانورهای میدانی و پیوسته اهمیت ویژه ای دارد.

 

استاندار البرز بیان کرد: ستاد فرماندهی مدیریت بحران با تشکیل نشست های متعدد در صدد اتخاذ عملیات های مختلف و متعدد با فرماندهی معین برای مدیریت بحران استان است.

 

عبدللهی گفت: امکان شرایط اسکان اضطراری مردم در مواقع بحرانی، ایجاد تجهیزات و امکانات لازم در برابر حوادق، هدایت آب های سطح و مدیریت منابع به صورت تخصصی از جمله اقدامات لازم و ضروری است. 

پایان پیام/301

نظر شما