شناسهٔ خبر: 52130684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پرداخت بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان اعتبارات آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش............ سید جواد هاشمی در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از همه کسانی که در استان با پدیده شوم مواد مخدر مبارزه می کنند اظهار کرد: کار بسیار بزرگی است چرا که مواد مخدر آسیب‌های زیادی به جامعه وارد می‌کند و خانواده‌ها را از هم می‌پاشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با قدردانی ویژه از تلاش های پلیس به دلیل حضور در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر و تقدیم شهدای زیادی در این راه تصریح کرد: خوشبختانه در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر یاسوج پلیس اقدامات خوبی در طول همین مدت انجام داده و آرامش بسیار خوبی نیز در شهر حکمفرما گردیده و امنیت کاملا پابرجاست.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر آن چه که از همه مهمتر است کار فرهنگی بوده و با کار فرهنگی می‌توان به مبارزه با اثرات مخرب مواد مخدر رفت یادآورشد: انتظار از همه دستگاه‌های فرهنگی به خصوص رسانه‌ها و صدا و سیما این است که فرهنگ سازی لازم را انجام داده از کارشناسان دعوت کنند و همچنین در مدارس از مشاورین کارآزموده برای مقابله با این پدیده شوم استفاده شود.

وی در ادامه اظهارات خود با بیان این که باید از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات به خوبی استفاده شود و در خطبه های نماز جمعه اثرات ویرانگر مواد مخدر برای مردم تبیین شود تا رسانه ها نیز آن را نشر دهند تصریح کرد: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز به خوبی استفاده کنیم چرا که تعداد بسیار زیادی تشکل مردم نهاد در استان وجود دارند که کارهای خوبی نیز تاکنون انجام داده اند.

هاشمی یادآور شد: انتظار از بهزیستی این است گزارشی در خصوص نظارت بر مراکز درمانی داشته باشد باید اعضای نظارت کننده مورد تشویق قرار گیرند همچنین دانشگاه علوم پزشکی باید داروی جدید را جایگزین متادون کند چرا که وزارت بهداشت داروهایی را برای این کار پیش‌بینی کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید بازرسی‌ها نیز با شدت و حدت در دستور کار قرار گیرد خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در این روزها که دانش‌آموزان به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا می کند می بایست طرح یاریگران زندگی را به خوبی اجرایی کند.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه تاکنون اعتبار خوبی طی همین مدت اخیر در حوزه آسیب‌های اجتماعی به دستگاه‌ها پرداخت شده گفت: افزون بر یک میلیارد تومان تاکنون در مرحله اول پرداخت کرده‌ایم که در مرحله دوم نیز پرداخت دیگری صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما