شناسهٔ خبر: 52130060 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سومین پیروزی متوالی شیمیدر قم در مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شیمیدر قم سومین هفته متوالی بازی‌های خود از مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را برابر تیم نظم‌آوران سیرجان با پیروزی به پایان رساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم شیمیدر قم که که دیدارهای مرحله نخست فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با 12 برد، 2 باخت، 26 امتیاز و رتبه دوم جدول گروه دوم به پایان رسانده، در مرحله دوم برای سومین هفته متوالی روی نوار پیروزی قدم برداشت و با عبور از نظم‌آوران سیرجان صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

نماینده بسکتبال استان قم در سومین هفته رقابت‌های مرحله دوم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال ایران برابر نظم‌آوران سیرجان یک بازی سخت و نفس‌گیر را پشت‌سر گذاشت و سرانجام با حساب 63 بر 60 به برتری رسید تا بدین‌ترتیب با 6 امتیاز مکان نخست جدول گروه سوم را در اختیار بگیرد.

در این گروه تیم نظم‌آوران سیرجان با 5 امتیاز حاصل از دو پیروزی برابر نیروی زمینی تهران و رعد پدافند هوایی و یک باخت برابر شیمیدر قم در مکان دوم جای گرفته و تیم‌های رعد پدافند هوایی با 4 امتیاز و نیروی زمینی با 3 امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم هستند تا از یکشنبه سوم بهمن بازی‌های خود در دور برگشت را پیگیری کنند.

شاگردان مهران شاهین‌طبع در در مسابقه هفته نخست از دور برگشت مرحله دوم از ساعت 17:30 دقیقه روز یکشنبه سوم بهمن ماه در تالار آزادی برابر تیم نیروی زمینی قرار می‌گیرند و در ادامه تا یازدهم بهمن ماه برابر رعد پدافند هوایی و نظم‌آوران سیرجان صف‌آرایی می‌کنند تا مهیای مرحله پلی‌آف شوند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در مرحله اول مقدماتی با تیم‌های مهرام تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی، صنایع هرمزگان، فولاد مبارکه سپاهان و مس رفسنجان هم‌گروه بود و تنها مقابل مهرام در دیدارهای رفت و برگشت نتیجه را واگذار کرد اما 12 بازی را از 6 رقیب دیگر خود در دیدارهای رفت و برگشت برد.

انتهای پیام / ۷۸۰۰2

نظر شما