شناسهٔ خبر: 52129317 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار همدان تاکید کرد؛

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راه اندازی میادین میوه و تره بار همدان

همدان - استاندار همدان بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راه اندازی میادین میوه و تره بار در همدان تاکید کرد و گفت: دست واسطه‌ها و دلالان از بازار کوتاه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان با بیان اینکه گشت‌های مشترک ستاد تنظیم بازار با جدیت نظارت‌های خود را بر بازارهای شهرستان‌ افزایش دهند، اظهار کرد: میادین میوه و تره بار و یا غرفه‌هایی در شهرهای استان برای عرضه محصولات کشاورزان در فاصله شب عید راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه شهرداری نسبت به راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار اقدام جدی کند، گفت: با راه‌اندازی میادین میوه‌ و تره‌بار، محصول کشاورزان در غرفه‌ها عرضه و مصرف کننده با رجوع به این غرفه‌ها محصولات با کیفیت تحویل خواهد گرفت.

استاندار همدان با اشاره به اینکه از تجارب دیگر استان‌ها در راستای تسهیل و سرعت‌بخشی به راه‌اندازی این میادین در استان استفاده شود تأکید کرد: جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی استان می‌توانند در اقدامی مشترک، مستقیماً با تولیدکننده وارد گفت‌وگو شوند تا محصولات خود را به میادین میوه و تره‌بار عرضه کند.

وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی میادین میوه‌ و تره‌بار، تولیدکننده در ارتباطی مستقیم محصول خود را به مصرف‌کننده عرضه می‌کند و دست واسطه‌ها و دلالان از بازار کوتاه خواهد شد، افزود: دولت سیزدهم در راستای شفافیت گام بر می‌دارد، ما نیز در راستای این سیاست، مسائل و مشکلات مردم را شفاف بیان کرده و در پیگیری و رفع آن با مدیران ملاحظه نخواهیم داشت.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه می‌توان برای راه‌اندازی این میادین از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد گفت: مردم نگران کالاهای اساسی نباشند چراکه انبارهای استان در زمینه میزان ذخایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، مشکل و کمبودی ندارد.

نظر شما