شناسهٔ خبر: 52128245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌غربی:

نقش حجت الاسلام حسنی در مقابله با فتنه ها در منطقه بی بدیل بوده است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه در سال ۱۳۵۷ و یاد و خاطره حجت الاسلام حسنی گفت: نقش ایشان در مقابله با فتنه های دشمنان و برقراری امنیت پایدار تاثیرگذار و بی بدیل است.

صاحب‌خبر -

محمدصادق معتمدیان روز شنبه در جمع مردم روستای بزرگ آباد ارومیه (روستای زادگاه مرحوم حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی) که در سالروز حماسه دوم بهمن مردم ارومیه برگزار شد، افزود: دوم بهمن نقطه عطف و سرآغاز مبارزه مسلحانه مردم ارومیه علیه رژیم ستمشاهی به رهبری مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی بود.

وی اضافه کرد: دوم بهمن به عنوان نماد مبارزات مردم آذربایجان غربی و ارومیه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: قدردان ایثار و فداکاری و از جان گذشتی مردم منطقه و تاریخ سازان انقلاب اسلامی در این استان هستیم.

معتمدیان با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم، کم برخوردار و روستاهای کشور از سیاست های مهم نظام اسلامی است، بیان کرد: با وجود توطئه های دشمنان، تحریم های ظالمانه و جنگ تحمیلی، اقدامات بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت های مناطق مختلف کشور توسط نظام اسلامی صورت گرفته است.

وی گفت: تمام تلاش خود را برای شتاب بخشیدن به روند توسعه استان و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و افزایش رضایت مندی مردم استان به کار می گیریم.

وی افزود: تمامی مصوبات و قول هایی که توسط مسوولان در سفرهای مختلف به ویژه در این جلسه داده می شود، باید پیگیری و عملیاتی شوند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل سیب در استان بیان کرد: در ملاقات با وزیر جهاد کشاورزی، برنامه ریزی های لازم برای صادرات سیب از طریق سیستم حمل و نقل هوایی انجام شد.

معتمدیان اضافه کرد: جهاد کشاورزی برنامه ریزی های لازم برای آموزش کشاورزان با روشهای جدید کشاورزی در جهت افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم سود محصولات کشاورزان به جیب دلالان برود و باید بیشترین درآمد و سود حاصل از فروش محصولات کشاوزی استان عاید خود کشاورزان شود.

به گزارش ایرنا، در این جلسه روحانی روستای بزرگ آباد، اعضای شورا، دهیار و برخی از روستاییان به بیان مشکلات خود پرداخته و با حضور مدیران کل نهادهای مسوول، راهکارهای رفع آنها مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما