شناسهٔ خبر: 52125496 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بررسی اهمیت رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی در برنامه «مناظره»

برنامه «مناظره»- Le Débat- وب‌سایت فرانسه شبکه پرس تی‌وی امروز دوم دی ماه به بررسی اهمیت رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ که با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران، چین و روسیه برگزار شد، می پردازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «مناظره» وب‌سایت شبکه پرس تی‌وی در این قسمت به واکاوی اهداف برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲  که با شعار «باهم برای صلح و امنیت» و در منطقه‌‍ای به وسعت ۱۷ هزار کیلومتر مربع برگزار شد، اختصاص دارد و اظهارت سخنگوی این رزمایش مورد بررسی قرار می گیرد.

در این رزمایش کلیه شناور‌های شرکت کننده از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی کشور‌های چین و روسیه از مقابل ناوشکن دنا رژه رفتند. همچنین در این رژه دریایی ناوشکن‌های دنا، نقدی، جماران، شناور شهید ناظری از نیروی دریایی سپاه، ناو‌های موشک‌انداز زره و تبرزین و شناور‌های بهرگان و گناوه، ناوشکن ارومچی و شناور تدارکاتی تای خو از نیروی دریایی چین و رزم‌ناو واریاگ و ناوشکن ادمیرال تریبوتس و سوخترسان بوریس از نیروی دریایی روسیه  شرکت داشتند.

مهمانان برنامه «مناظره»، فیلیپ هوگون گزارشگر جنگ و خبرنگار از پاریس و فابریس بیور تحلیلگر سیاسی از مسکو، ارزیابی خود از پیام سیاسی این مانور نظامی مشترک میان ایران، روسیه و چین را با غلامعلی خدابنده مجری برنامه در میان می گذارند.

برنامه «مناظره» را می توانید از وب سایت فرانسه شبکه پرس تی‌وی به آدرس https://french.presstv.ir/section/35003 مشاهد کنید.

انتهای پیام//

بیشتر بخوانید:

نظر شما