شناسهٔ خبر: 52124893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جمله | لینک خبر

معرفی داوران هفته اول از نیم‌فصل دوم سوت پرسپولیس و فولاد به اکرمی رسید

تراکتور و گل گهر به راکی داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته شانزدهم لیگ برتر (هفته اول نیم فصل دوم) را به شرح زیر اعلام کرد: شنبه ۲ بهمن مس رفسنجان و سپاهان داوران: پیام حیدری- جلیل شعرانی- عسگر محمدی- ابوالفضل گرجی ناظر: […]

صاحب‌خبر -


تراکتور و گل گهر به راکی
داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال معرفی شدند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت کننده در هفته شانزدهم لیگ برتر (هفته اول نیم فصل دوم) را به شرح زیر اعلام کرد:

شنبه ۲ بهمن
مس رفسنجان و سپاهان
داوران: پیام حیدری- جلیل شعرانی- عسگر محمدی- ابوالفضل گرجی
ناظر: حیدر شکور
پرسپولیس و فولاد خوزستان
داوران:حسن اکرمی- محمدرضا ابوالفضلی- محمدجواد مداح- یاسر همرنگ
ناظر: اسماعیل صفیری

یکشنبه ۳ بهمن
ذوب آهن و صنعت نفت آبادان
داوران: محمدرضا تارخ- احد سلطانی- سعید زیبا- ایمان کهیش
ناظر: علیرضا یزدانی
آلومینیوم اراک و پدیده
داوران: جواد رحیم زاده- ایوب غلام زاده- حسین گلشنی- ناصر جنگی
ناظر: محمود رفیعی
نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران
داوران: رضا عادل- محمدرضا مدیرروستا- مهدی سیفی- امیر سامان سلطانی
ناظر: سید احمد صالحی
تراکتور و گل گهر سیرجان
داوران: عباس راکی- رحیم حاجی پور- مرتضی یوسف شهریاری- فرزاد منصوری
ناظر: اکبر بخشی زاده

دوشنبه ۴ بهمن
فجر سپاسی شیراز و نساجی مازندران
داوران: کوپال ناظمی- علیرضا مرادی- پوریا زحمتی- علی صفایی
ناظر: علیرضا کهوری

موافقت پیکان برای بازی با استقلال همزمان
با سوپرجام
سرمربی پیکان تهران موافقت خود را با برگزاری دیدار با استقلال در روز ۱۸ بهمن اعلام کرد.
لغو دیدار پیکان و استقلال در رقابت های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یکی از موضوعات داغ فوتبال ایران بوده است. این دیدار در شرایطی به تعویق افتاد که سازمان لیگ زمان زیادی در تقویم خود برای قرار دادن آن ندارد.
در این شرایط سازمان لیگ فوتبال تصمیم دارد دیدار پیکان و استقلال در جام حذفی را در روز ۱۸ بهمن ماه و همزمان با سوپرجام پرسپولیس و فولاد برگزار کند که این مساله از تعطیلات پیکانی ها کم خواهد کرد.
با این وجود پیکان مشکلی با برگزاری بازی در روز ۱۸ بهمن ندارد.
مجتبی حسینی سرمربی پیکان در این خصوص گفت: «با برگزاری بازی در روز ۱۸ بهمن ماه مشکلی نداریم. انشاالله هیچ تیمی دیگر کرونایی نداشته باشد و بازی در همان تاریخ انجام بشود.
با این تفاسیر احتمالا شاهد برگزاری مسابقه پیکان و استقلال در یک هشتم نهایی جام حذفی در روز ۱۸ بهمن ماه در ورزشگاه دستگردی تهران خواهیم بود.

تیم ملی و چهار مسابقه با تمام قوا
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی اعلام کرد بعد از انجام دو فیفادی پیش رو در بهمن‌ماه و احتمال صعود تیم ملی به جام‌جهانی، در دوبازی پایانی ایران در مقابل کره و لبنان نیز تیمش را با حداکثر قدرت و با ترکیب ایده‌آل آن روز به میدان خواهد فرستاد.
اسکوچیچ که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده و به سوالات پیمان یوسفی پاسخ می‌دهد در این باره گفت ما باید همیشه تلاش کنیم که بازیکنان برای بازی در تیم ملی انگیزه‌های مضاعفی داشته باشند؛ ضمنا اینجا ما باید با هرگونه سهل انگاری مقابله کنیم.
این صحبت اسکوچیچ در شرایطی مطرح می‌شود که در بعضی از محافل فوتبالی این بحث مطرح بود که در صورت قطعی شدن صعود ایران به مسابقات جام جهانی، در دوبازی آخر ایران با نفرات متفاوت و جوان‌تر به میدان برود اما از آنجایی که روزهای فیفا تا شروع رقابت‌های جام جهانی محدود است به نظر نمی‌رسد سرمربی تیم ملی این فرصت را از دست بدهد. ضمن اینکه تیم ایران برای صعود در رنکینگ فیفا احتیاج به پیروزی در تمام رقابت‌های پیش روی خود دارد که در این بین بازی مقابل کره یک دیدار کلاسیک و بسیار پراهمیت برای سرمربی تیم ملی خواهد بود.

موضع گیری مبهم سرمربی درباره کنعانی زادگان
پیمان یوسفی مجری برنامه ورزش و مردم در لفافه درباره وضعیت مدافع ملی پوش تیم الاهلی قطر سوالی را از دراگان اسکوچیچ مطرح کرد.
به گزارش “ورزش سه”، در چند هفته گذشته یکی از بحث‌های حاشیه‌ای و موضوعات مورد بحث اطراف تیم ملی ماجرای مربوط به انتشار صدایی از یکی از بازیکنان تیم ملی بوده که از سوی برخی هواداران باتوجه به فهوای صحبت‌های مطرح شده، یک امر غیراخلاقی در نظر گرفته شده و آنها خواستار محرومیت مدافع ملی پوش شاغل در قطر هستند.
امروز دراگان اسکوچیچ در پاسخ به سوال پیمان یوسفی که درباره رعایت مسائل اخلاقی از تیم ملی پرسید و گفت که آیا شده که بازیکنی را به خاطر مسائل اخلاقی از تیم ملی خط بزند، چنین گفت: بازیکنان جوان هستند و ممکن است خطاهایی انجام بدهند اما من همیشه به آنها یادآوری می‌کنم که وقتی پیراهن تیم ملی را برتن می‌کنید مسئولیت شما چندین برابر می‌شود.
وی افزود: باید بیشتر مراقب رفتار خود باشید و این در مورد خود من هم صدق می‌کند و به عنوان مثال خودم هم باید بیشتر مراقب رفتارم باشم.
با این توضیح همچنان باید منتظر اول هفته آینده ماند تا مشخص شود کنعانی زادگان در فهرست تیم ملی قرار دارد یا خیر؟

نظر شما