شناسهٔ خبر: 52124413 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

واکنش یحیی گل محمدی به شایعه استعفا از پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس نسبت به شایعه استعفایش از پرسپولیس واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

 

 پرسپولیس امروز، شنبه، از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد می‌رود تا رسما اولین بازی اش در نیم فصل دوم لیگ برتر ایران را شروع کند. این بازی تقابل تیم‌هایی است که باید چندی دیگر، بازی سوپرجام ایران را هم برگزار کنند.


فارغ از مسائل فنی که می‌تواند در این بازی رخ دهد و معادلات صدرجدول را دستخوش تغییر کند، شایعه‌ای مهم بر این بازی سایه افکنده که مربوط به تصمیم یحیی گل محمدی برای استعفا از پرسپولیس است. چند روزی می‌شود که این شایعه در رسانه‌های ایران مطرح و عنوان شده که قرار است سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با فولاد، یعنی همین امشب از کارش در پرسپولیس دست بکشد. این موضوعی بود که روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از این بازی مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت و آن‌ها از یحیی گل محمدی در این مورد پرسیدند. سرمربی پرسپولیس، اما پاسخ واضحی نداد و گفت: «این صحبت‌ها قبل از بازی برابر فولاد تمرکز ما را بهم می‌زند. به این سوال بعدا هم می‌توان جواب داد.»


اگرچه گل محمدی گفته فعلا تمرکز تیم به هم می‌ریزد و بعدا صحبت می‌کند، ولی مشخص است که او به این مورد فکر کرده و احتمالا امشب حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. اگر غیر از این بود، سرمربی پرسپولیس می‌توانست با اشاره به اینکه چنین موردی شایعه است، آن را تکذیب کند. به هر روی، داستان استعفا یا تهدید به استعفای یحیی گل محمدی از پرسپولیس موضوع پیچیده‌ای است که باید در روز‌های آتی منتظر مشخص شدن آن ماند.

برچسب‌ها:

نظر شما